星期日..一朝出去剪頭髮..
本來心情ok...
但比條粉腸剪到禾丫...
妖...剪到咁....
好彩搵個男既修番少少..
最後...ok啦..
算...
下次唔好比禾見到佢\ . /
返到屋企...homework time!!
之後做左一部份...開龍駒睇0下..
還真無聊...
之後an佢地又0黎練波波..巧丫..順便搞0下個故仔0的..
搞搞搞...原來個故仔已有個靚靚網...
an~~~我對你心表佩服~~~
禾巧滿意...^^
整個故仔進度唔錯!!
開頭原來係咁..還真想不到啊~~
之後出去打波波...
射術正處於死寂..
睇黎打波進度會...
又返屋企...一齊食飯..
an同ron打作者簡介..但我未諗到..呵呵
是但啦..其實..不如兩位幫禾打埋佢..
資料進度比故仔慢0左0的..唔巧介意啊..
之後睇電視..11點幾訓..
希望聽日可送到比佢..@@
|