今日放學後去0左打波..
之後變練波..學0左巧多野唷~~
不過都係要練好控球先丫>_<v
係搭車ge時侯..我轉動ge腦子諗0左2樣野:
1)"撞過板先知痛"係唔係好事
2)"駁咀之說"
我唔打算0係呢到講..想知我諗到咩..問禾la@v@
之後因無打電話搞到返屋企吵大架
之後0係沖澡時又諗到"打機而求知識的分別"
結論係"打機"有睇得到ge滿足.."求知識"係好少睇得到
但"打機"無用..."求知識"有用..
所以我依然會去追求呢0的睇得到但無用ge滿足@@v
之後開龍駒..一開..被人踢左=3=
算..會之嗎..哼..無佢又唔會死..
不過無fd陪禾玩..有少少孤獨感..>~<
唔知丫..唔知丫..等部新電腦黎先算la~~~
可能玩星夢掛..唔知丫@0@
(背景圖片依然未整到>w<")
|