又是星期日..媽的星期日=3=
一朝被人拎走0左個拖板...開機都唔得..
他媽的怎樣做功課呢=3=
仲有...插完又要開幾次先開到..拎就識拎..
整又唔整番..他媽的= ="
到做功課..又係他媽的數學..0的人唔知去哂邊..
想問下畫果0的做0係邊都唔得=3=
輪到他媽的視藝...
諗住搵0的星戰戰艦圖黎做study...點知得1張..
跟住諗諗0下..我又無printer..連想影ge mp3都整緊..
點做個攝影集作= =""""""
樣樣事都係他媽的...
琴晚將小葵(我個小刺客)升上10lv@@v
9lv衫真係有好刺客feel..正!!
米米要加油上32..再上33..34..35..36..36係目標..
加油啊!!
繼續向小前進發!!
(ps:由於我開機時間不定..所以我並非在一日之完結打日誌..想0係呢到提下大家..
我會盡量0係一日之完結打..但機會很少..)
|