一朝十點半約0左an返學校..
點知到0左先知有0野無帶..
so要同an返屋企拎..
之後0係學校..
搞點0左第二份集作..
之後食M記..
shake shake薯條巧巧味=3=
之後同an傾0左0的少傾0既0野..
我諗係水瓶先會傾..
之後去an屋企..
原來個網整到咁..
0點啦大佬...
之後打強化版lf2..
好正= =|
仲有玩an屋企個小藍球...
好正= =||
之後6點先走..
我得閒既腦袋又諗0的變態0野= =":
我變做一個拎住鐮刀既個面具死神..
飛到佢間學校..
用血剎十字爆佢個老師..
然後飛入去..坐係老師枱上..
跟住用手勢講:你地全部要死..只有兩個唔洗死..
跟住指佢同個武士出黎..
再講:你地兩個一個死一個唔洗死..
跟住睇個武士咩反應..
如果佢主動代佢死..
我就比佢死得痛快0的..
如果佢怕死...我就先插住佢..再將佢五馬分屍..
跟住我要佢揀一個唔洗死..
揀0左後..我就帶佢地兩個飛上空中...
再使出血鏈祭禮..
間學校地下出現巨形紅色魔法陣..
之後就有0的巨鏈將成間學校吞噬...
完
|