今日放學後去Hall到睇【老師唔易做】呢套話劇...
原本我都有份演嫁!可惜!可惜!
不過呢套劇都幾好睇...
由其是係D燈光做得幾好!
D演員都做得好好啊!
不過好似有D緊張喎...
唉...好想入返Drama啊?!
唔知Miss俾唔俾呢?