×◆"[我的心情°﹢+我的日記*﹏×
*-{ ♥過 去 永 遠 過 去 × 切 勿 再 傻 +`
[|▃一場黎到 ﹏ 留cm唷*°﹏|°[ ×
2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


慘 =( 分類: 未分類

今日...

上既課堂好悶啊!

頭果兩堂miss冇返...

同肥肥一齊坐,傾計...

哈哈...

數學堂時間過得好快...

太好啦!

英文堂都ok啦!

我又學多左D生字啦!!

太好了...

週會...超好笑...

簡值係笑死啦!!!

放學返黎...

啊媽話出街拎野...

咁我就緊係叫佢買野食俾我嫁啦!!!

係咪先...

咁我就叫左佢去買冰糖士多啤梨俾我食啦!

哈哈...

自從上次之後我就鐘意左食冰糖士多啤梨啦!

唔知今次係第二間到買好唔好食呢??

有隻雪條勁好味喎...

因為佢係我最like既mango雪條啊嘛!

 



wingsumcheng
暱稱: *||[▋wInG*﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中秋
2009-09-30
2009-09-24
2009-09-23
2009-09-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
- 寶 唄 - ♥ * 晞 ;;
suKi
×°﹏ 葉惠惠×_))
夜月 (killuakk)
牙逆o(≧v≦)o
↗ ♀ 傻 海 綿 × ╳
Jane
雪菜
Yuen (BCD_Yuen)
笨宜﹏!*
terry
CHAU TUNG:) (Chautung829)
soso
傻蟲
琪B
方+
☆▁▁藍妹▁▁★
JuDy
網站連結
mY xanGa
RubbIsH學校網
無─吳尊日記
無─唐禹哲日記