超勁...
玲個xanga打D野...超正啊!!!
『我同你拍左幾個星期拖! 你點解要我放手呀! 我依家個心好痛,你知唔知呀! 點解要咁呀! 今年聖誕節好唔開心呀!』 超正...我最鍾意果幾句
你點解要我放手呀!
我依家個心好痛,你知唔知呀!
點解要咁呀!
今年聖誕節好唔開心呀!』
超正...我最鍾意果幾句
《我同你拍左幾個星期拖!
我依家個心好痛,你知唔知呀!》
超勁..有人有拍拖...