我好嬲啊!!!
我今日都唔知行咩衰運啊!!!
我再一次玩唔到neopet啦!!
好嬲囉!
但係人地玩又玩到喎!!
勁火爆囉!!
人地玩到我又玩唔到喎!
好嬲囉~
我叫左姓林果位玩喎!
好嬲啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alway都係咁~
爆嬲啊~