呢幾日..冇點...我同牙歐合作左開左一個msn .你中意就add 啦...-> [email protected]..
1月5日...我食完飯..我同牙糖玩左一張野...林xx 就想see ..我
就出左去啦...李忠庭''囉''
左去see 佢就冇野啦...咪比佢see ..點知...我知牙糖唔會比林xx..但...林xx 搶左去...唉..我
就''囉''番..佢就有問題..佢話:{都沒see 完..搶咩呀搶..on x}
又同人地係到講..叫人地唔好同我玩囉...
有問題{好彩d 人唔理佢囉}同番我玩.,我地都係扮同佢玩架...好多人都係...佢呢又扮大家姐...囉!!!邊個會彩佢牙...傻婆...又比miss wong 話佢頭髮...又整燘左牙糖本中學個本野..牙糖係張野話佢.有張野..哈哈 講返話囉..話佢好...真係要多謝佢牙..甘囉..哈哈...比人講返話囉..真係一個傻婆...喂,..你地呀..俾cmcmcm .... 牙plz!!!
|