唉.....林yan yan 上上下堂又無LaLa俾張paper 我 write ....又問我地覺5覺得歐好黑人曾,我話0K La無咩特別...angela 又話係.好黑人曾..chloe 都話好黑人曾..係...林yan yan 後同我說:{我係msn 封鎖左歐]咁我問做咩封鎖你...佢話你好煩....時常add 佢....你唔好咁開心呀...知道嗎.../??? 我都希望.菲個msn 唔好封鎖我..'-'