宜家我自己都唔記得我有BLOg
都係每次上堂我先打BLOG
如果要打
我諗要等到中二返學先打
我又要上堂啦
88
真係有好耐冇打BLOG啦 真係好唔好意思 哈!! 今日上堂留左好多CM俾小雲同雞翼 真係開心!!!!!! 人生有幾多個10年,做人最緊要打機
多謝各位
qc best
qc is the best
^^
今日超唔鋸囉
我去打班際乒乓球比賽
我,孫致富同楊浩仁去打
去到禮堂之後
佢地兩個係咁up野
又話「換左譚穎彤啦,余家俊都得嫁」
我勁唔鋸
冇理到兩條某利
最後呢
咩有係輸曬
我贏曬呀
自己費就串人
話我同d費人打
個d人全部都係校隊
個個都係勁人
好似你地咩
係勁既話就入左校隊啦
嘈嘈嘈
搞到輸左啦
我驚你連我都唔夠打呀
收皮啦你
頭條新聞 譚彤退出qooza壇
我決定左從今開始
n年先會打一次blog]
因為日日都要打機機
所以唔會有時間打blog
之後我會開記者會交代le件事
如果想攞入埸票
就問我攞啦
多謝各位!
呵呵