2006 年 9 月 23 日 星期六
女同學
哎呀..... 好無奈呀!!!! 冇啦啦比人叫我做xx女同學呀!! 以後都唔知點算呀....
哎呀.....
好無奈呀!!!!
冇啦啦比人叫我做xx女同學呀!!
以後都唔知點算呀....
2006-09-23 05:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]