呢排成日都唔記打blog子tim...-3-
今日體育堂個陣時勁好笑..朱富豪同歐景鴻無端端走埋黎話要同我同陳慧珊打排球,,雖然我自問我自己開波唔係好叻,,但係我見到朱生開波個樣勁好笑!!!!好似個傻仔打波[不要告訴他..呵呵],,跟住個傻仔歐生打到勁大力,,打到上左個「樹林」到,,跟住成個人入左去撿波..超好笑!!!!!!
唉....陳慧珊同任樂快快快ddd好番啦><[我會為你地日日祈禱嫁!!!!!!!!!!!!!!!!]
我都希望李嘉儀同佢鍾意果個會「有情人終成....」,,哈哈!!!正所謂「無x不成夫婦」...祝福你地唷.....