| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0201  |
|
今日5點到出MK ,,行下街,,之後去coffee shop 食dinnner ,,同玩玩玩,,
P.S.去睇相相牙,, |
|
|
|
|
刊登時間︰2006-02-07 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0130  |
|
今日年初二,,yanni打黎就起左身la,,傾左陣食野,,冇野做咪online lo,,12點幾換33出街了,,去鑽石山,,首先食野,,之後睇戲,,最愛女人購物狂,,好笑不過好胡鬧lo ,,haah ,,睇完行多陣就上婆婆屋企la ,,打左陣牌就食飯la ,,成班孫食飯,,d大人上哂大陸,,食飽我同kiko洗dish ,,傾左好多野,,傾左d我地以前唔會傾ga問題,,XD,,之後入room 傾多陣,,,就走la ,,10點幾番到home la ,,好眼訓,,身心疲倦了, |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-03 03:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 0129 |
|
今日係大年初一,,係新一年祝你地個個心想事成!!
今日GA節目好豐富牙,,早上1家人食早飯,,之後就開木台打馬吊la,,haah ,,d對手實力太勁la ,,4點幾就收木台了,,啊楊黎左,,咁我同哥哥就落去搵拒了,,之後打的落KF,,點知間鋪頭冇開門,,打左陣機就出MK了,,搵埋啊君,,之後行行行,,好支力牙,,7點幾係朗豪睇左陣SHOW ,,好好聽牙個個哥哥唱歌,,拒係啊楊學唱歌D FD 黎ga ,,啊楊話later 教我唱歌tim 牙 ,,gd ,,9點到去買袋之後就食飯,,3個人去左打冰爐,,我第一次年初一打冰爐咋,,ok好味lo ,,食左好多野,,hahaah ,,12點到就走la ,,搭的士番屋企,,啊君話齋,,我今日真係的來也的去,,hahaha ,,番home沖涼訓教,,今日冇得洗頭真係好慘 ,,好大煙味牙個頭 ,,
p.s.今日係一個好特別ga初一 |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-03 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0128  |
|
今日做電腦,,sms ,,夜晚1家4口落KF食飯,,食草根,,之後去行花市,,行行下我同啊哥走左上葵廣行,,啊哥要買禮物ma ,,haha ,,不過都買唔到,,d鋪頭山哂門牙,,之後周圍兜同join 番daddy媽咪,,行行行,,11點幾就番屋企la ,,食湯圓,,
p.s.1同哥哥2個行街,,真係經常性俾人當我地係情侶tim ,,XD
p.s.2THX 我d朋友仔ga 賀年電話同SMS , |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-03 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 193 | »
|