wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天

   

                       



0114 愉快

今日,,冇番學,,因為唔想番仲有肚痛,,11點幾起身,,食野,,做電腦,,4點到出門口去慈雲山中心搵kiko,,等左佢都好耐,,去左買PEN ,,哂相,,食野,,就上婆婆屋企la ,,食團年飯,,,10點到番到home ,,online,,post相,,1點到訓教,,

p.s.唔該哂你地教我電腦,,,

 

刊登時間︰2006-01-15 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天

   

                       



[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-01-12 07:54 PM   

                                                                                         

2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天

   

                       



0111 愉快

今日同啊君1齊番,,早會領經,,讀得好快,,xd,,他們仲話我把聲好c文lo ,,hahah ,,之後上課室,,個個都study econ ,,之後上堂,,GEOG ,,ECON 2堂,,RECESS 訂野食,,打中先去廁所,,haah ,,好明顯係唔想上胡仔堂la ,,haha ,,之後番去傾計,,講番尋日d對話,,haah今日都唔知把d番說話講左幾多次,,傾完計訓左陣就LUNCH ,,係學校食,,之後就上課室寫同學6,,之後去教主到,,thx 教主,,睇下相就番課室la ,,上ENG同WICKY 係咁寫歌詞,,我想俾啊豪睇ga ,,hahaha ,,之後中文,,放學背書同test ,,ok識la ,,4點9到就走la ,,番屋企,,睇"刑事"2集牙 ,,gd,,7點幾啊鋒打黎,,沖緊涼冇聽到,,之後打番俾他,,他又做緊野,,真係busy ,,e家我都要做電腦la ,,1定要俾心機做牙 ,,

p.s.啊伯,,你要快d好番牙,,

 

刊登時間︰2006-01-11 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天

   

                       



安全感

安全感  TWINS

C:你說愛定了他 你說你仍然怕
  怕一經過高潮 仍終會被遺下
  他都說愛定你 也算是誓盟吧
  危機感不如 先放下

G:你也攝服了他 這個你懷疑嗎
  你怎麼會忽然 擔心到眼淚流下
T:我要是你 應該高興
  還要 馬上提前出嫁

T:如果得到愛 仍怕被人害
C:疑心挑戰者 還繼續有來
T:怎去 展望 將來
  為何沒膽說 我是如何可愛

T:談得這戀愛 就有份能耐
G:拿得出信心 能繼續往來
T:一放鬆難復再
  安全感會來 皆因堅信被愛

G:你信你直覺嗎 你信你情人嗎
  你想感到安全 怎可以單單靠他
C:你夠自信 他先可以
  陪你應付旁人分化

T:如果得到愛 仍怕被人害
G:疑心挑戰者 還繼續有來
T:怎去 展望 將來
  為何沒膽說 我是如何可愛

T:談得這戀愛 就有份能耐
C:拿得出信心 能繼續往來
T:一放鬆難復再 安全感會來

C:除非他的愛 能種在懷內
G:人家怎去搶 無法奪過來
T:跟妄想來競賽
G:不如倒過來 安心感覺被愛
C:安全感會來 假使堅信被愛

 

刊登時間︰2006-01-10 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天

   

                       



公園 愉快

今日1個人番,,好早就番到了(小有),,番到去食早餐,,1盅2件,,xd ,,,then上堂,,recess 啊鋒話黎同我食飯lo ,,之後2堂CIT ,,搵料,,要交la ,,好煩,,lunch出去食,,本來啊君都1齊ga ,,不過見到啊豪即刻掉頭走,,真係估唔到佢會咁做,,最後他2個都冇同我食,,我同wicky 地食m記,,食完先去搵番他2個,,之後番學,,好煩牙!!sor ,,啊君我d語氣好差,,之後上堂,,RE 悶到KAI左,,他仲要講錯野,,真係,,,,,,,,,,,,,,之後去聽talk ,,就放學la ,,搵唔到黃sir,,之後捉住啊君唔俾佢走,,haha ,,之後1齊去kf 公園傾計,,ok 左ga都總算,,傾多陣計就番home la ,,6點番到,,食飯之後立即study ,,之後online ,,

p.s.SOR ,,今日d語氣好差,,

p.s.心情都好差,,好down,,

 

刊登時間︰2006-01-10 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]