| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 1210 |
|
今日9點先至起身,,之後勁快食野玩33個d就出門口la ,,又跑d個200米番school ,,好hot ,,之後上hall 聽talk ,,10點9走人,,,去3樓找媽咪,,等等等,,等左半個中到me 了,,其間好釆得朱朱同我傾計炸,,唔係1定悶屎,,11點4入去見lu ,,都冇5分中出番黎,,,朱lee冇話我d咩,,only話我乖左lo ,,haah ,,then 同媽咪落kf ,,去萬寧buy 野,,之後食lunch 同買送 ,,個feel幾好,,點幾就番home la ,,落tw補習,,個個姐姐,,我真係想打?,好煩牙?,明明約左人又遲個d ,,好hate dd 遲到ga人,,唉~~補到5點幾,,好支力,,去左行陣,,買brithday 禮物,,之後走人,,心情唔係咁好,,有好多野令me唔開心,,so buy 左個ice-cream 食,,之後心情好左dd ,,番home 食埋壽司,,心情就再好d,,之後睇tv,沖涼,online ,,,,,,,,,,
p.s.我唔想掉位牙 ,,
Terry 生日快樂 |
|
|
|
|
刊登時間︰2005-12-10 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

1209  |
|
今日好似冇上個堂咁,,早上充落去搵easter 領經,,之後上番課室等影畢業相,,個hall影,,個feel真係覺得自己大個女左,,之後番classroom同廖安1齊念番起中1個陣岩岩入黎,,咁快就畢業la ,,時間個得真係好快,,之後再個hall影班相,,講真個句,,5A係我心目中1d feel都冇,,1d都唔似1班咁lo ,,個feel好怪,,之後番課室quiz ,,唉!!唔係好得lo ,,recess搵carman 1齊去教主room ,,再同劉sir齊齊去校長室,,佢個到好大好大,,講d野俾校長聽,,佢ok滿意,,than劉sir都因為校長滿意而滿意,,,之後2堂eng冇上,,個左教主個便度稿個d ,,lunch係school食,,其實我都有dd想出去食ga ,,haah ,,lunch之後上課室拎書包,,走個陣,,佢同我講野,,hahah ,,等左好耐就到我地講la ,,因為好緊張講得好差,,haah,,之後做多陣野就走la ,,走個陣有cookies食,,好好味牙 ,,我好中2食牙,,之後搵番孫孫地就落kf la ,,buy 野,,之後番home ,,6點幾食飯,,之後online ,,睇左子浩diary ,,唉,,唔知點咁,,有dd想喊,,不過sure 冇咁做la ,,hhaah ,,
p.s.TA 個英文名都係IVAN ,,唔係咁岩牙,,haha,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-12-09 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1208  |
|
孫孫生日快樂!!
今日早上約左佢地1齊番,,,因為要buy cake ,,尋日孫孫話要雪芳cake ,,我達成了佢心願了,,,haha ,,lunch食cake ,,放學test geog ,,唔識la梗係,,之後個教主room 搵carman ,,than 去劉sir ga車到傾野,,個feel好特別,,haah ,,之後遊車河,,好耐冇試個了,,,haha,,than 番home食飯,,online ,,
p.s.今日同ta講野牙 ,,haaha ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-12-09 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1203  |
|
好多日冇打diary lu,,
今日係星期六,,又係要補習,,不過個姐姐,,唉!!唔好提,,12點出到去補習,,1點中補完,,搵孫孫同carman ,,我地去買fashion d 野,,之後去味千搵其他人食lunch ,,不過味千冇位牙,,so冇得食,,念念下去左愉景食,,我食炒公仔面,,都幾好食,,haah ,,之後傾下計,,3點幾就走la ,,因為孫孫call爆me 叫我番home了,,咁就同家煒1齊走la ,,係lk 搵孫孫地,,之後就上我家,,睇相同整布,,剪好左lu ,,之後食飯and 同孫孫傾計,,好耐冇傾個了,,今日我地講黎講去都係得個2個人,,haha,,不過都笑爆la我地,,hahahah ,,9點幾孫孫就走la ,,同時媽咪也回家了,,,送孫孫落去,,之後沖涼,,online ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-12-04 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 193 | »
|