wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 9 月 27 日  星期二   晴天

   

                       



0927 愉快

今日又係番學,,落到樓下打俾WICKY,,佢話買完野食黎搵我 ,,so我係馬路到等左佢1陣,,番到去針水就上課室la,,,第一堂GEOG ,,都唔知佢講咩,,又冇啦啦叫我答問題lo ,,,好驚low ,,than 2堂ECON ,,今堂教d野好深牙,,我同廖安要多次請教後面2個天才先明 ,,hahaha ,,recess ,,我同WICKY 係咁周圍走,,好搞笑 ,,than MATHS,,都唔知有咩好做 ,,咪同後面傾計lo,,問佢地我地班冰個靚,,haha ,,lunch 冇位食飯牙,,好釆等左陣有位咋,,食飽我係咁同孫孫講英文,,超爆笑 ,,其他人冇人知我地講咩,,呵呵,,,ENG 又唔洗上,,又哂左2堂la ,,CHIN test ,,,今次好似識識地咁la ,,hope me can pass la ,,不過d個可能性極低 ,,hahaha ,,,after school ,,係課室等埋佢地放學就走la ,,than 我同WICKY 去左3樓,,haha ,,之後就番home,,睇tv ,,之後sleeping 再食飯再sleep再起身再睇tv ,,

p,s,今日課室好 cold 也,,

 

刊登時間︰2005-09-27 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 26 日  星期一   晴天

   

                       



0926 愉快

今日搭半先起身,,勁趕牙,,搭11就出門口la ,,跑落去,,好釆冇遲到姐,,haha ,,第1堂MATHS ,,,胡仔今日好惡牙,,入黎就話我地la ,,but 我都知係我地衰ga ,,so今日乖乖地聽書,,haha ,,之後中文,,默書,,than ENG 又唔洗上,,其實不大中2,,recess ,,去toilet ,,than入左5D ,,子浩幫我整頭 ,,haha ,,than CIT ,,聽書同睇diary ,,好多人用diaryxp 了,,haha ,,lunch 係學校食,,,食完搵朱lee ,,佢話唔洗罰我地la lo ,,十分好,,之後念住番課室ga ,,but 未開 ,,so個左5B ,,than P.A. 分組討論,,RE 報告完之後,,馮老師又講 d LOVE ga 野 ,,[拍拖會冇哂朋友ga!!知道ma ]]hahaah ,,班主任堂又係講廢話,,不過幾好笑,,haha ,,after school ,,BLUE HOUSE 開會 ,,4點8到就番到 home,,睇左陣tv 就訓教la ,,7點到起身食飯,,溫左陣中文就傾電話 ,,than 睇tv ,,

 

刊登時間︰2005-09-26 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 24 日  星期六   晴天

   

                       



睇牙

today 8點幾就起身la ,,因為要出去睇牙,,2個月冇睇個lu ,,hhah ..9點幾就出門口la 落7仔買早餐食,,gd ,,1出到去7仔見到miss呂之後見到+煒再之後又見到朱朱,,見到好多朋友仔,,hahah ,,10點半準時到左銅鑼灣,,等左1陣就入得去la ,,個doctor 同nurse 都話差d唔認得me ,,,because me hair cut 左 ,,hahaa,,,之後佢幫我洗牙(好痛)&照x光,,,than同佢傾左陣計,,,佢話我later 可能要再脫牙,,好驚,,之後同媽咪走la ,,行下街個d咁,,食ice-cream ,,同買33,,lunch 去左間有果汁飲ga 餐廳食,,都算好味ga ,,好飽,,之後行埋SOGO就番home la ,,3點幾到,,番home 作完文,,訓教 ,,6點中起身食飯,,7點中落去荔館搵孫孫 ,,

 就反

刊登時間︰2005-09-25 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天

   

                       



生日快樂__

                DADDY 生日快樂 !!             

 

 

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=653084&page=5

 

 

刊登時間︰2005-09-23 04:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天

   

                       



day5 愉快

今日DAY 5 ,,要早會,,朱lee冇番,,but冇堂,,so 1d都唔開心,,

其實我唔係好覺得今日ga野,,haha ,,only記得食完飯番學補課 ,,派QUIZ book 13/15 ,,都幾開心,,不過個2分就好唔抵lo ,,之後放學,,去補習,,好支力,,本來唔想去tim ga la ,,不過算 la ,,去到仲見到carman tim ,,haah ,,,之後補完就番home ,,訓教同食飯la ,,

 

刊登時間︰2005-09-23 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]