| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
小矮人家族3  |
|
今日朝早俾cc噪醒左,,起身,,玩左陣電腦個d ,,就汁野番home lu ,,因為我好肚餓so1齊去左食m記先搭mtr,,係mtr同kiko係咁影相 ,,carzy ga 我地,,then 番home la ,,食左d野,,訓教,,夜晚online同sent番d 野俾kiko 就sleep la ,,
p.s.3日2夜ga 小矮人家族之團就完la ,,好似下個星期我地又去女行lo ,好開心,,
http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=391432&page=7 |
|
| |
|
刊登時間︰2005-08-06 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
小矮人家族2  |
|
尋晚2點幾就訓左lu ,,我好似係第1個訓tim ,,haah ,,今日9點中就起身la ,,因為我要睇牙,,冇耐4個都醒哂,,刷完牙個d就出門口la ,,搭mtr 出銅鑼灣,,到左個陣都11點la ,,咁我咪沖上去先lo ,,佢地3個係"黃室保"等我,,今次佢幫我整大d隻牙,,不過都唔係好痛姐,,睇完去搵番佢地,,行左陣,,佢地話要買碟,,so去左cd鋪,,最後我地買左stephy 同K one隻碟,,then就番柴灣食飯 la ,,之後ga野唔係好記得lu ,,hahaha ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-08-06 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
小矮人家族1  |
|
今日訓醒睇tv ,,睇到12點9先出門口,,遲到了因為約左12點9係lk mtr 等 ,,要katy等我,,SOR ar ,,then我地1齊搭車入柴灣其間我地勁傾計,,口水都dry 埋,,haha,,到左個樹我地買左kfc上去食 ,,then唱kk ,,唱到3點幾4點kiko 先黎,,我地就冇唱lu ,,落去食下午茶,,then買零食就番上Cc 到 la ,,沖涼食飯個 d ,,夜晚個陣我地傾計傾到勁夜先訓lo ,,but 朝早就 ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-08-06 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
油油  |
|
尋日又見到L0uIS la ,,so happy ,,真係靚仔也佢,,今日訓到1o點幾就起身la ,,食左早餐就做hw,,太多la實在,,又唔係好識do lo ,,呵呵 ,,做到12點中就冇做la ,,俾個電視給左佢la ,,haha,,之後食完飯,,番學,,係LK等廖安同啊君,,ThEn 補補補 ,,佢今日放早左ddd ar ,,haha ,,都幾高興,,放左去搵教主,,傾計個d 咁lo ,,4點幾就走la,,番home食下午茶,,今日都係食美心,,不過係媽咪買ga ,,呵呵,,好味道!!之後幫媽咪手油油,,, then傾電話同洗白白,,再之後食飯個d la ,,
p.s.廖安:上次icq件事,係我有個可靠線人話我知ga ,,唔係我add佢ga ,,而個個線人ga fd ,,我又係第1次chat lo ,,so 咪咁寫 lo ,,唔好5會 ,,呵呵!!
http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=384683&page=4 >>>之前生日會相 |
|
| |
|
刊登時間︰2005-08-03 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 193 | »
|