wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天

   

                       



結業禮 愉快

今日番學係wicky落下等佢,,1齊行番去,,,,番到學校搵miss chan 放低個cake ,,之後番課室等朱lee黎拎完成績表就個hall la ,,11點幾就完la ,,同樣地f.4都完lu,,(日後我係1個準中5生la),,之後就陪廖安去搵老師 ,,then就上4樓同教主+stanley預祝生日la ,,影完相就食我地整個個cake la ,,我覺得都幾難食ga ,,haah ,,因為費時出去食so我地訂m記番黎,,食完野我地就傾下計咁la ,,講下會考完會點>>我真係要再俾d心機讀書la ,,唔係連IVE 都唔收我 la,,差唔多3點我地落去拎番張成績表咁就走la ,,ling同廖安落kf會情人 ,,我`carman`屏屏`提子`勵勵`就上提子屋企,,玩UNO 同啤牌,,4點9就走人la ,,提子送我去搭小巴 ,,佢地就落kf ,,5點到我就番到屋企la ,,番到去食飯`睇電視`訓教``

p.s.今日開始就放暑假 la ,,有排都見唔到佢lu ,,

 

刊登時間︰2005-07-17 03:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天

   

                       



整cake 愉快

今日番學補課 ,,8點8約左wicky同孫孫,,不過孫孫遲到冇等佢lu ,,呵呵 ..之後就番去上堂la ,,小息個陣出左課室門口同lig 傾計 ,,than 補 again ,,11點前都放左la ,,傾左陣計就走la,,番屋企換33就出kf搵carman la ,,好快有小巴好快就落到去la ,,不過都要carman等我 ,,haa ,,咁我地就去搵野食,,不過又念唔到lo ,,咪去搵屏屏`ling`鄭勵`lo ,,上左“”star不“”之後就去大家樂食野la,,食飽飽就去上次個間蛋榚鋪頭買整cake d 料,,second去百佳買同生果 ,,third去實用ga精品店睇野 ,,好得2ga d野,,仲買左個按摩器tim ,,好平咋我覺得 ,,haha ,,買完就打算去蛋糕鋪到拎番支 cream +同屏屏地買野飲la ,,其間我地見到家煒咪1齊行lo ,,拎哂野就等廖安啊媽出街,,我地上去la ,,4點到上到去la ,,整到5點幾就整好la ,,總共整左3個,,我地仲食左1個細ga tim ,,都幾好味 ,,hahaha ,,食飽就走la我地,,6點7就番到屋企,,沖涼`食飯`睇電視`訓教```

 

 

p.s.呵呵 ,,我同carman件33 1樣 lo ,,haha ,,個件33>>我`孫孫`arma`都有 ..高興,,,

 

http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=653084&page=3

 

刊登時間︰2005-07-14 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 13 日  星期三   晴天

   

                       



金魚婆___呵呵 ,. 愉快

今日係qef頒獎禮 ,,起身整好哂d野就打俾廖安1齊番學la ,,好準時8:30上到hall,,無聊左1陣就開始整下野la ,,本來我同廖安去左地下迎賓ga ,,不過班荔天大使黎我地就失業la ,,呵呵,,不過仲好上hall涼冷氣 ..冇耐個活動就開始la ,,我做今日ga歡樂小姐專責第present ,,haha ,,10點幾完la ,,咁咪休息下lo ,,之後劉sir叫我同廖安落去同個嘉賓傾下計,,落到去都唔知講咩,,呵呵 ,,傾到上面得la咁咪上番去lo ,,haah ..我1樣係做歡樂小姐,,不過個feel就唔同左la ,,因為有自己班攞獎,,haha ,,,3e同4a上台攞獎都有thx我tim ,,個陣有d驚訝lo ,,不過真係好開心,,個種feel唔知點講總之就開心la,,haha ,,,之後完左我地維住張木台黎傾計(好faiy),,之後劉sir又好好人咁話請食飯 ,,thx唷 ,,我地今日又係13個人食,,不過有dd人ga分別左,,今日有我`孫孫`細car`屏屏`提子`鄭厲力`carman`星星`高勁`wicky同黃sir`張sir`劉sir好似係咁多la,,都係好熱鬧,,不過就辛苦左劉sirla要佢請haah ..食完佢就車我地番學la ,,佢ga車以經做左我ga校車la ,,呵呵 ,,番學校燒上學期d QEF 燒到2點幾就ok左la ,,係到打機la ,,3點4`5到 ,,孫孫同啊歐黎搵我,,咁咪問劉sir可唔可以走先lo ,,佢好好人地放左我走 ,,haha ,,咁咪走lo ,,同佢地1路行1路講好多野講ar,,haah ..之後本來念住送啊歐搭車我地就走ga ,,點知因為太多野講,,so上左美心坐,,1講就講到5點8`9先走la ,,啊歐就落去搭mtr走人,,我就去左孫孫屋企拎野,,係佢屋企對面個小妹妹好可愛ga ,,haha ,,仲叫我地“金魚婆”tim,,haha ,,超可愛同搞笑,,之後我就番home la ,,7點到番到la ,,食飯`diary`睇tv```

 

 

p.s.景厲力唔好再唔開心la ,,123笑 ,,

 

p.s.廖安你係唔係好羨慕我呢 ,,有人thx我 ,,呵呵!!

 

 

刊登時間︰2005-07-13 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 12 日  星期二   晴天

   

                       



712 愉快

d2日都冇打日記,,呵呵,,不過得閒會打番ga la ,,

尋晚點幾都訓唔著也,,,可能d幾日都慣左夜訓la,,不過今日要番學so唔俾自己online個d ,,要訓教,,點幾到係張床到di下di下就訓著 la ,,

今朝7點幾起身,,1O分唔願意的,,因為太個眼訓la,,約左wicky8:30係lk等..番到學校就去左電腦室搵佢地,,因為尋日+man話今日要剪qef個d lo ,,9點到上左課室點名先,,費時朱lee炸形la ,,點完就落番去la ,,FIRST同劉sir1齊俾分f.2 ,,SECOND就張個d片轉做30s,,都好好玩d個過程,,係d個moment 我知道左3e係f.3ga第1名lo ,,十分高興,,我好似第1次拍野攞present咋,,then我就同黃sir講,,你身為3e班主任sure要睇下佢地段片la ,,咁佢就好乖咁去睇la,,點知佢都未睇部機就屎左la ,,都唔知係佢好釆定我黑仔,,之後佢咪十萬火急咁叫3e d人落黎lo ,,佢地睇完音樂劇就落黎la ,,不過得3個lo ,,其他都唔知去左冰..佢地1入黎某個人就開始“碑“住佢地la ,,都唔知點解,,人地得罪了你咩,,but唔洗理佢la ,,cap完片之後我就同椿毅2個合作剪好哂去,,超勁ar又快lo ,,我做剪佢做睇 ,,than加埋d字ar個d ,,就ok la ,,之後朱lee入黎睇,,鹽3鹽4咁勁你剪ar,,唔理佢,,另一方面朱lee好開心lo知道有present拎,,佢係100%開心個3e班仔lo ,,haha ,,之後係群眾壓力之下,,好快就搞掂la,,係我標片個陣我就叫佢地走先la (係咪好好人呢haha),,佢地1出門口,,黃sir就問左1條好有趣ga問題,,佢問個girl係who ga ,,咁我地咪話5知lo ,,之後劉sir就話佢地係咪共用ga,,haha ,,個陣笑到我同廖安fly起..haah,,之後就坐車出去食飯la ,,今日有13個人食飯 ,,有我`廖安`細car`屏屏`提子`鄭厲力`carman`星星`高勁`芹仔同黃sir`張sir`劉sir好似係咁多la ,,食飽佢地就車番我地落學校la ,,do the j0b agi ,,我就幫3e剪30s同3min,,之後就打算燒 la ..點知燒黎燒去都唔得 lo ,,真係黑仔,,佢地班真係1波3折la ,,唉 ,,整左3`5``次之後就得左la ,,整完咪係電腦室走維玩lo ,,都幾開心 ..5點幾就走人la ,,番h0me 沖涼`食飯`nlin ,,

p,s,人地得罪你咩ar ,,1黎就“碑“人,,好5中2你lo ,,如果你話人地串你先,,我冇野好講,,不過e家佢咩都冇做個lo ,,我都唔知你想點 ,,黑人憎 ,,

 

p.s.好開心也!!又見到佢,,trm  c  again ,,

刊登時間︰2005-07-12 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 9 日  星期六   雨天

   

                       



買33__noname 愉快
今日訓到11點幾起身睇卡通片,,都幾無聊,,12點幾就online la ,,好悶,,咪搵孫孫去街 lo ,,本來我地念左好多節目ga ,,又唱k又睇film咁,,不過都係冇去到,,最後去左kf,,2點幾約孫孫係lk mtr 等,,佢冇遲到也今日,.好勁,,我地係mtr sation 個時有個外籍人士問我地路 lo ,,我地2個都唔知佢講咩,,不過最後都講到俾佢聽點去 ,,haha..勁野,,去到kf ,,行NONAME行左個幾中,,最後我地1人買左1件3同買左生日禮物俾人,,HAHA ,,THEN去銀行入$$就走LA ,,我陪左孫孫去荔館學野,,我地仲係個到試個件3同影相TIM,,勁CRAZY ,,之後佢夠中學野我就走LA ,,番到屋企係到DRAW岩岩影個D相,,勁搞笑(相簿有自己睇)之後就等哥哥番黎食飯 LA ,,

 

 

刊登時間︰2005-07-09 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]