| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
飲茶__  |
|
今日11點幾同媽咪出左油Ma地同婆婆+表哥飲茶,,間酒樓D服務2BAD ,,表哥仲扮佢地TIM,,笑到我FLY起,,食飽去左行永安,.好悶AR個間冇咩野好睇..行到3點幾婆婆同表哥就走先LA,,我就同媽媽去萭0買護膚品個D LA ,,買完媽媽話想去銅灣買上次睇岩個件3lo,,咁我咪好無奈咁陪佢去買lo,,之後係個到行下食下就番屋企la,,夜晚睇完tv之後,,daddy係到講個d色魔lo ,,勁恐怖,,搞到我仲訓唔著tim也,, |
|
|
|
|
刊登時間︰2005-07-09 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰2005-07-07 08:33 PM
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰2005-07-07 08:30 PM
|
頭痛 ....  |
|
今日起身整好哂 d 野 ,,廖安就打黎 la ,,咁咪同啊哥1齊出門口 lo ,,之後就同廖安1齊番學 la ,,番到去抄hw,,之後就等k馮黎 la ,,補補補 ,,小息個陣個左4d到 ,,好舒服也佢個班個冷氣,,11點到佢地個ms chan黎 la ,,咁我地咪走lo..番個去同孫孫係到讀個d講稿,,好有問題也佢d講稿 ,,haha ,,搭2到朱lee黎,,上堂,,12點幾就補完la,,番屋企lu ,,好頭痛也,,,食飽lunch睇tv,,之後就沖涼,等食飯個d la,,食飽就online,,
p.s.好頭痛也 ,,痛屎我 la ,,
p.s.trm上荔館,,好高興,,
p.s.好掛住佢也,,好想見到佢也,,
|
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-06 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
好熱也,,  |
|
今日要番學補地理,,唔多開心lo不過 ,,算,,放學就番home la ,,番到去食飯+訓教訓到4點9先起身 .,起身沖左個凍水涼,,冇熱水也凍到我fly起,,之後就等個個人黎整煤氣爐,,不過個個人話要trm先可以整,,因為佢冇拎d工具黎 ,,呵呵 ,,6點到 ,,ms鄭打黎 lo ,,佢好nice咁叫我做功課trm 交俾佢lo ,,咁好 la ,,我做 lo ,,hhaha ..之後食飽飯就做左1份作文就睇tv la ,,
trm又要番學補課 la ,,唔想日日都番也 ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-05 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 193 | »
|