wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 7 月 21 日  星期四   陰天

   

                       



閃電 愉快

尋日打打下個日記,,1個閃電就冇哂la ,,1個閃電連機都hand埋,,真係高興,,

 

 

今日1點到同媽咪落kf搵汶汶同啊e,,本來念住去佩眼鏡ga,,,不過睇唔岩,,so 冇佩到,,下星期先再去tw睇同佩la ,,3點幾3e都黎埋,,我同汶汶買完3富同鞋之後,,就個百佳搵媽咪 ,,其間經過天晶佢個頂勁係到閃ar,,,好得2ga,,不過有dd驚,,之後買哂野就番home la,,

 

 

 

開始習慣去愛人,,習慣地去掛住人,,咩都好似係習慣咁,,其實咁仲係唔係真心呢 ,,

今日教主生日,,生日快樂也,,記得快d搵番個好女仔,,結婚la ,,呵呵!!

 

 

刊登時間︰2005-07-21 08:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 20 日  星期三   晴天

   

                       



happy birthday !! 愉快

today is carman birthday ,, happy birthday to u ,,

 

 

刊登時間︰2005-07-20 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天

   

                       



0719 愉快

今日訓到9點幾就醒左lu,,訓唔番,,咪出廳睇tv lo ,,差唔多2點幾食埋lunch 就同媽咪出tw la ,,今日去街真係見到好多FD ,,係LK就見到孫孫同子浩 ,,去左tw1落車就見到歐大,,行街個陣見到仲多tim,,呵呵,,之後join埋daddy就行,,行左陣買左33之後就去食dinner la ,,8點到就番home ,,沖涼`睇電視`胃痛``

 

 

p.s.好開心也,,下年英文又同wicky`carman wong` carman chan``1班lu ,,HAHA,,

 

刊登時間︰2005-07-19 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 18 日  星期一   晴天

   

                       



2hot``

今日dady放假,,啊婆又係到訓咁咪1家人去飲茶lo ,,8點幾就俾媽咪叫醒 la ,,眼訓到我fly起,,整好哂d野9點中打的落kf,,個的士司機好似5夜屠夫個d ar ,,我仲要坐佢隔離,,客屎我也,,到左kf我上聚豪閣搵位先,,之後佢地上黎la,,10點左右3e同katy都黎埋,,我地飲到11點就走la ,,kay去睇戲啊婆就番屋企 ,,我呢就同3e去康泰到睇d團去女行,,之後就陪媽咪去德仁睇中e,,睇完行番上去葵廣個陣竟然見到佢lo,,冇念個low,,不過唔知佢見唔見到我呢  ,,之後上3聯搵daddy,,佢買左好多書ar,,都唔知有咩用,,我都唔會睇ga ,,不過有本係c0okig ga ,,都岩dd我la,,TEn睇下3同食lunch就番hme la ,,番到h0e睇電視`聽歌`諗野,,6點幾就食飯la,,不過唔肚餓ar ,,因為下晏食左榴槤唷 ,,太好味食左好多  ,,haha ,,

 

刊登時間︰2005-07-18 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天

   

                       



小矮人家族__SHORTY 愉快

今日11點7出門口,,去鑕石山行街 ,,1點幾就上慈雲山中心食野la ,,間野d野食2bad..食飽同啊婆買油同s0t drik 買完就上婆婆home la ,,上到去影下相`打下機咁就食飯 la ,,之後夜晚大人打牌,,小朋友睇電視,,11點幾打完走人lu ,,12點5番到屋企食宵夜than訓教 ,,

 

 

p.s.我地係小矮人家族 ,,家族成員有katy``cc`kiko`

http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=653084&page=3

 

刊登時間︰2005-07-17 03:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]