| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
閃電  |
尋日打打下個日記,,1個閃電就冇哂la ,,1個閃電連機都hand埋,,真係高興,,
今日1點到同媽咪落kf搵汶汶同啊e,,本來念住去佩眼鏡ga,,,不過睇唔岩,,so 冇佩到,,下星期先再去tw睇同佩la ,,3點幾3e都黎埋,,我同汶汶買完3富同鞋之後,,就個百佳搵媽咪 ,,其間經過天晶佢個頂勁係到閃ar,,,好得2ga,,不過有dd驚,,之後買哂野就番home la,,
開始習慣去愛人,,習慣地去掛住人,,咩都好似係習慣咁,,其實咁仲係唔係真心呢 ,,
今日係教主生日,,生日快樂也,,記得快d搵番個好女仔,,結婚la ,,呵呵!!
|
|
刊登時間︰2005-07-21 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
happy birthday !!  |
|
today is carman birthday ,, happy birthday to u ,,
|
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-20 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0719  |
|
今日訓到9點幾就醒左lu,,訓唔番,,咪出廳睇tv lo ,,差唔多2點幾食埋lunch 就同媽咪出tw la ,,今日去街真係見到好多FD ,,係LK就見到孫孫同子浩 ,,去左tw1落車就見到歐大,,行街個陣見到仲多tim,,呵呵,,之後join埋daddy就行,,行左陣買左33之後就去食dinner la ,,8點到就番home ,,沖涼`睇電視`胃痛``
p.s.好開心也,,下年英文又同wicky`carman wong` carman chan``1班lu ,,HAHA,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-19 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2hot`` |
|
今日daddy放假,,啊婆又係到訓咁咪1家人去飲茶lo ,,8點幾就俾媽咪叫醒 la ,,眼訓到我fly起,,整好哂d野9點中打的落kf,,個的士司機好似5夜屠夫個d ar ,,我仲要坐佢隔離,,客屎我也,,到左kf我上聚豪閣搵位先,,之後佢地上黎la,,10點左右3e同katy都黎埋,,我地飲到11點就走la ,,katy去睇戲啊婆就番屋企 ,,我呢就同3e去康泰到睇d團去女行,,之後就陪媽咪去德仁睇中e,,睇完行番上去葵廣個陣竟然見到佢lo,,冇念個low,,不過唔知佢見唔見到我呢
,,之後上3聯搵daddy,,佢買左好多書ar,,都唔知有咩用,,我都唔會睇ga ,,不過有本係c0oking ga ,,都岩dd我la,,ThEn睇下3同食lunch就番home la ,,番到h0me睇電視`聽歌`諗野,,6點幾就食飯la,,不過唔肚餓ar ,,因為下晏食左榴槤唷 ,,太好味食左好多
,,haha ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-18 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 193 | »
|