| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
呵 ``  |
今日朝早同媽咪 n 哥哥去左文華食早餐 ,,今日我食紅腸意 ,,好好味也 ,,不過我 d 牙仔好痛 ,,so 食得超 slow ,,食完我同哥哥 2 個就番屋企 ,,媽咪就出去啊婆到 ,,番到去同哥哥 n fa打 3 個係樹睇{{特務踢死兔}}ok 好睇 la ,,睇完悶悶地就 online la ,,之後汶汶話廣播劇好好聽 low ,,咁我就聽 la ,,唔覺唔覺 3 點幾就聽哂 34 集 ga {{戀愛星空 4 + 4 }}la , ,,杏兒把 sing 好聽唷 ,,4 點到媽咪買野 to me 食 la ,,好味也有雞脾,燒賣同豆冰也 ,,食飽 daddy 就番黎 la ,,我就同佢一齊做家務 la ,,好乖也我 ,,than 落街買飯 ,,咁就一日 la ,,
p.s.我要繽紛樂也 ``
|
|
刊登時間︰2005-04-24 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
miz ,,  |
今日 8 點就起身 la
,,食左碗粥就出去睇牙 la ,,都叫啊媽唔洗咁早 ga la ,,去到都係 9 點 8 到 ,,未夠中 ,,係個樹兜左個大圈就上去 la ,,睇左 2 個字 ,, 痛到我爆炸 ar 今次 ..不過冇喊 ,,haha ,,之後同啊媽周圍行 ,,行左 supermarket,3越 …………買左件 33 ,,than 就去大家樂食 lunch la ,,今日冇上海菜飯食 low ,,唔開心左 5 分中咁多 ,,食完飯行多陣就出左 kf la ,,媽咪話去交費 low ,,行行下 ,,見到 rava low ,,真係冇念個 ,,haha ,,之後買左 meko 個支more more Mango 汁汁 ,,都唔算好好 drink ,,其實我都係貪佢個樽姐
,,2 點到搭車車番 home la ,,番到去睇左陣 tv ..就訓教 la ,,訓到 5 點幾 ,,好似大分迷咁 ,,haha ,,起身汁下野 ,,就 online 同食粥 la ,,
|
|
刊登時間︰2005-04-23 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

miss ,,,  |
好似好耐冇打個日記 lu ,,其實有好多野想講番 ga ,,不過等我唔 lazy 個陣先 la
,,講番今日先 la ,,尋晚訓得勁唔好 ar ,,因為肚 all 唷 ,,搞到今日好眼訓 low
,,今日係最後一日 test ,,一番到學校就同孫孫去搵梁 sir 問電腦 d 野 la ,,問到打中咁濟先上去也 ,,好野唔洗見到朱 lee
,,我地去 4 b 考 ,,今次坐 set 定左,,搞到人家冇得同廖安地坐 ,,好在份 test 都唔係好深 ,,我都識 do ,,so 唔驚 ,,考完就番課室上堂 la ,,上 maths ..好支力 ar 我 ,,than 訓左教也 ,,小息訂完野食,,同星星落左去搵劉 sir ,,講番 d 野 ,,之後就上中文 la ,,,今日 do 咩語文匯x low ,,我 sure 係冇 do la ,,同廖安講我 d 野 ,,傾左 2 堂都冇咩結果 ,,真係失敗唷我 ,,lunch 係學校食 ,,因為廖安要當值 ,,食飽飽走左去同黃 sir 傾計 ,,其實我都唔知點解我地會傾計 ga ,,haah ,,之後去針水 ,,就上去 la ,.係男廁門口等劉 sir 個陣 ,,唔覺 2 咁見到佢 ,,佢同平時唔同左 ar ,,冇望我 low ,,但係佢又好似睇我有冇望佢咁 ,,都唔知想點
,,than 我地上去上堂 la ,,同廖安講番 dd 野 low ,,之後 eng 堂 ,,同 carman 係咁傾 d 女仔心事 ,,haha ,,之後就放學 la ,,同孫孫 wicky 傾左陣計 ,,就送孫孫去搭車 la ,,點知勁 unlucky 地見到朱 lee low,,同佢 hi 一 hi 咁 la ,,之後就走 la ..
~~ 我愛你愛著你 就像老鼠愛大米
不管有多少風雨我都會依然陪著你
我想你想著你 不管有多麼的苦
只要能讓你開心我什麼都願意
這樣愛你 ~~ |
|
刊登時間︰2005-04-22 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

咩屎 ,,,  |
|
今日 8 點幾就出門口 la ,,番學校補 maths ,,不過補左同冇補都冇分別 ,,因為我都係唔識 ,,10 點幾我就走 la ,,出左西 9 ..念住溫朱 ,,不過都冇溫到 ,,,溫左 1 個中都冇 ,,就食 lunch la ,,之後周圍行 ,,,睇下 d shoes 咁 la ,,想買 ma ,,3 點幾就去搭車 la.,沿途行去等車個陣 ,,見到隻 dog 係到all屎 low ,,佢個主人仲要一all完就幫佢汁 low ,,真係核凸 ,,今日好快就有車 la ,,番到祖堯竟然落 rain low ,,,不過冇理 ar 仲要係雨中慢步 ,,慢慢行番到屋企番到去 wet 哂 ,,超爽唷 ,,之後啊媽即刻叫我沖涼 ,,沖完涼就訓教 la ,,6 點幾起身食飯 ,,之後睇殘酷一叮 ,,有tang pui man ar ,,你就勁 la 上電視 ,,haah ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-04-16 10:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
ok 有圓 ,,  |
|
今日特燈早 d 番學 ga ,,因為要做番 d econ 俾 kk馮 ,,做完即刻蔥落去俾佢 ,,好在佢冇話我 late 姐 ,,今日電腦堂好悶唷 ,,,都唔知有咩 do ,,佢講 d 野 ,,我又唔多明 low ,,之後放學去左補測 econ ,,測完之後俾馮 sir 話 ,,好 down ar 個下
,,我下次一定要做好 d hw 俾佢,,唔要佢再話我 ar ,,
P .S. d 幾日都見到 ok 有圓也 ,,haha ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-04-15 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 193 | »
|