wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 4 月 24 日  星期日   晴天

   

                       



呵 `` 愉快

今日朝早同媽咪 n 哥哥去左文華食早餐 ,,今日我食紅腸意 ,,好好味也 ,,不過我 d 牙仔好痛 ,,so 食得超 slow ,,食完我同哥哥 2 個就番屋企 ,,媽咪就出去啊婆到 ,,番到去同哥哥 n fa打  3 個係樹睇{{特務踢死兔}}ok 好睇 la ,,睇完悶悶地就 online la ,,之後汶汶話廣播劇好好聽 low ,,咁我就聽 la ,,唔覺唔覺 3 點幾就聽哂 34 集 ga {{戀愛星空 4 + 4 }}la , ,,杏兒把 sing 好聽唷 ,,4 點到媽咪買野 to me 食 la ,,好味也有,燒賣同豆冰也 ,,食飽 daddy 就番黎 la ,,我就同佢一齊做家務 la ,,好乖也我 ,,than 落街買飯 ,,咁就一日 la ,,

 

p.s.我要繽紛樂也 ``

 

 

刊登時間︰2005-04-24 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 4 月 23 日  星期六   晴天

   

                       



miz ,, 開心

今日 8  點就起身 la   ,,食左碗粥就出去睇牙 la ,,都叫啊媽唔洗咁早 ga la ,,去到都係 9 點 8 到 ,,未夠中 ,,係個樹兜左個大圈就上去 la ,,睇左 2 個字 ,, 痛到我爆炸 ar 今次 ..不過冇喊 ,,haha ,,之後同啊媽周圍行 ,,行左 supermarket,3越 …………買左件 33 ,,than 就去大家樂食 lunch la ,,今日冇上海菜飯食 low ,,唔開心左 5 分中咁多 ,,食完飯行多陣就出左 kf la ,,媽咪話去交費 low ,,行行下 ,,見到 rava low ,,真係冇念個 ,,haha ,,之後買左 meko 個支mr oe  Mng 汁汁 ,,都唔算好好 drink ,,其實我都係貪佢個樽姐   ,,2 點到搭車車番 home la ,,番到去睇左陣 tv ..就訓教 la ,,訓到 5 點幾 ,,好似大分迷咁 ,,haha ,,起身汁下野 ,,就 online 同食粥 la ,,

 

 

 

 

刊登時間︰2005-04-23 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 4 月 22 日  星期五   晴天

   

                       



miss ,,, 愉快

好似好耐冇打個日記 lu ,,其實有好多野想講番 ga ,,不過等我唔 lazy 個陣先 la  ,,講番今日先 la ,,尋晚訓得勁唔好 ar ,,因為肚 all 唷 ,,搞到今日好眼訓 low  ,,今日係最後一日 test ,,一番到學校就同孫孫去搵梁 sir 問電腦 d 野 la ,,問到打中咁濟先上去也 ,,好野唔洗見到朱 lee  ,,我地去 4 b 考 ,,今次坐 set 定左,,搞到人家冇得同廖安地坐 ,,好在份 test 都唔係好深 ,,我都識 do ,,so 唔驚 ,,考完就番課室上堂 la ,,上 maths ..好支力 ar 我 ,,than 訓左教也 ,,小息訂完野食,,同星星落左去搵劉 sir ,,講番 d 野 ,,之後就上中文 la ,,,今日 do 咩語文匯x low ,,我 sure 係冇 do la ,,同廖安講我 d 野 ,,傾左 2 堂都冇咩結果 ,,真係失敗唷 ,,lunch 係學校食 ,,因為廖安要當值 ,,食飽飽走左去同黃 sir 傾計 ,,其實我都唔知點解我地會傾計 ga ,,haah ,,之後去針水 ,,就上去 la ,.係男廁門口等劉 sir 個陣 ,,唔覺 2 咁見到佢 ,,佢同平時唔同左 ar ,,冇望我 low ,,但係佢又好似睇我有冇望佢咁 ,,都唔知想點  ,,than 我地上去上堂 la ,,同廖安講番 dd 野 low ,,之後 eng 堂 ,,同 carman 係咁傾 d 女仔心事 ,,haha ,,之後就放學 la ,,同孫孫 wicky 傾左陣計 ,,就送孫孫去搭車 la ,,點知勁 unlucky 地見到朱 lee low,,同佢 hi 一 hi 咁 la ,,之後就走 la ..

 

   ~~  我愛你愛著你 就像老鼠愛大米
 不管有多少風雨我都會依然陪著你
 我想你想著你 不管有多麼的苦
 只要能讓你開心我什麼都願意
 這樣愛你  ~~           

刊登時間︰2005-04-22 08:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 4 月 16 日  星期六   晴天

   

                       



咩屎 ,,, 愉快

今日 8 點幾就出門口 la ,,番學校補 maths ,,不過補左同冇補都冇分別 ,,因為我都係唔識 ,,10 點幾我就走 la ,,出左西 9 ..念住溫朱 ,,不過都冇溫到 ,,,溫左 1 個中都冇 ,,就食 lunch la ,,之後周圍行 ,,,睇下 d shoes 咁 la ,,想買 ma ,,3 點幾就去搭車 la.,沿途行去等車個陣 ,,見到隻 dog 係到all屎 low ,,佢個主人仲要一all完就幫佢汁 low ,,真係核凸 ,,今日好快就有車 la ,,番到祖堯竟然落 rain low ,,,不過冇理 ar 仲要係雨中慢步 ,,慢慢行番到屋企番到去 wet 哂 ,,超爽唷 ,,之後啊媽即刻叫我沖涼 ,,沖完涼就訓教 la ,,6 點幾起身食飯 ,,之後睇殘酷一叮 ,,有tang pui man ar ,,你就勁 la 上電視 ,,haah ,,

 

刊登時間︰2005-04-16 10:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 4 月 15 日  星期五   晴天

   

                       



ok 有圓 ,, 愉快

今日特燈早 d 番學 ga ,,因為要做番 d econ 俾 kk馮 ,,做完即刻蔥落去俾佢 ,,好在佢冇話我 late 姐 ,,今日電腦堂好悶唷 ,,,都唔知有咩 do ,,佢講 d 野 ,,我又唔多明 low ,,之後放學去左補測 econ ,,測完之後俾馮 sir 話 ,,好 down ar 個下  ,,我下次一定要做好 d hw 俾佢,,唔要佢再話我 ar ,, 

P .S.   d 幾日都見到 ok 有圓也 ,,haha ,,

 

刊登時間︰2005-04-15 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]