| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0802  |
|
今日10點30俾daddy 叫我起身,,勁無奈仲好眼訓tim,,but我未做hw,,so起身do,,12點幾食完野番學lu,,補課補課補課,,,補完就番home lu 冇搵教主,,仲買左個下午茶番home 嘆!! 呵呵,,, |
|
|
|
|
刊登時間︰2005-08-02 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
經歷  |
|
尋晚icq到2點先訓,,今朝9點就起身去飲tea,,眼訓到我fly起,,then出青e同姑姐(姐係子hei媽媽)飲tea,,姑姐仲di左2個bb黎,,不過佢地好嘈,,飲完tea,,我地就上姑姐home la,,我同個2個bb行,,好搞笑ga佢地,,又係咁跑lo ,,真係好鬼好氣,,番到去姑姐home 2個bb捉住我同媽咪係樹講故仔,,其實都有dd煩ga,,haah,,12點幾我就走la,,因為要番學ma,,姑姐送我落下搭mini bus ,,去到kf 等埋廖安1齊行,,見未夠中我地行左去買野飲tim,,then就番學la,,行行下見到+2咁咪1齊番lo ,,上到4A kk 馮到左la lo ,,洗唔洗咁早ar ,,咁咪開始補 lo ,,我自問都幾留
ga ,,呵呵!!補補補,,,3:3o就走人,,我同廖安過左教主到坐陣,,吹下水 ,,4點25 到就走人,,各自回家,,番到home 我sure第one時間睇tv la,,正野,,之後沖涼食飯個d,,夜晚睇完tv媽咪係到傾計,,講番佢以前d 戀愛st0ry ,,講講下話咩:圓份dd野係有就有,,冇就冇ga la ,,可能你有機會識到個個人,,but好多時都係有圓冇份,,冇得係埋1齊個d咁,,講到d到我就覺得好咩咁lo ,,好朋友應該都明我講咩ga ,,呵呵!! |
|
,今朝9點就起身去飲tea | |
|
刊登時間︰2005-08-02 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

整jelly  |
今日10點幾訓醒,,沖完涼搞好d野就online la ,,icq同做功課,,1點幾daddy同哥哥起身la,,我地1齊落文華食早餐n午餐,,then去百佳買野,,行1行買左2舊幾水野拎都拎到我氣咳,,番home睇tv ,,then 做電腦hw again ,,5點幾做好lu ,,好野!!!岩岩好媽咪打黎叫我落去搵佢,,幫佢拎野同食飯,,最後都係買番home同daddy 1齊食,,食飽睇tv,online,仲有食我整ga2溝jelly ,,好味道!!不過唔知夜d會唔會肚痛,,haah ,,
p.s. Wicky 同孫孫trm 去BEIJING lu ,,本來我都有份去ga ,,不過媽咪唔放心,,so冇去到 ,,,anyway 你地玩得開心d la ,,記得買手信俾me ar ,,hahaaha ,,
|
|
刊登時間︰2005-07-31 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
電腦,,,  |
|
今日我ga心情同個天氣差唔多,,好唔開心咁lo ,,1起身就做電腦份hw ,,因為星期1要交la,,仲唔做會屎ga,,做到12點幾就想死la,,好難做ar ,,more下more下就5點la,,daddy叫我cook dinner ,,finish之後要等哥哥番,,咁岩kiko打黎,,咁我傾完就食飯la ,,食飽睇左陣電視就做hw la ,,1 d 都唔識做,,喊左出黎,,好辛苦也,,好想有個人係我身邊支持同鼓勵我,,之後俊b同我1齊諗點做 ,,thx 你ar !! |
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-30 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
胃痛  |
|
今日睇完”孫吾空”同“十月初5”就換3出tw搵3e la ,,去佢鋪頭搵佢仲有野食tim,,呵呵..then去library還書,,還完打俾katy,,佢黎join我,,行左陣就去小巴黎食野,,佢請我 ,,thx!!之後再行因為我要買3ar,,不過都係睇唔岩,,有dd失望咁la ,,,5點幾back my home ,,headache ,,2bad去左訓教,,訓到6點29分家煒sent左個sms黎我就醒左la ,,咁咪順便起身食飯沖涼個d lo ,,
p.s.3,4日都冇miss,,唔知點解今曰又miss lo ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-07-30 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 193 | »
|