| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
紅雨...  |
今日行雷也朝早嚇屎我也 ,,之後就冇訓 la ,,起身沖涼同食早餐 ,,之後就同媽咪1齊落去睇 e 生 la ,,e生話我隻 ear 敏感個 d lo 冇咩事 ,,又係俾個 d 唔知咩藥我荼咁 lo ,,11點幾就番 home la ,,睇tv+食lunch ,,之後就 online 整 diary la ,,整左1個下午 ,,不過都幾好玩 ,,5點幾到就傾下電話同 sms 咁 la ,,夜晚就睇 tv 同 online la ,,
p.s. 今日係唐99生日 ,,生日快樂 !!
|
|
刊登時間︰2005-06-24 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

考完 ,,  |
|
今日係最後1日exam ,,考電腦 ,,唔識 ar,,不過算 la 今次死哂 ,,考完呢就係下面等埋忠忠放 ,,不過等到11 點佢先話要考唔知咩音樂 ,,個陣真係勁無奈,,之後我地5個就落 kf la ,,1路行1路同廖安玩水 ,,超搞野 ,,落到 kf ..係 wicky 唔知 ga 情況下同孫孫去買 cake ,,之後就上廖安 home 同wicky 預祝生日 la ,,都幾好玩之後影下相就走 la ,,落到葵廣都唔知有咩做 ,,我地就念住去唱k同睇film 個 d la ,,不過最後都俾我地否決左 ,,haha ,,之後就周圍行 la ,,首先同廖安去買earrings,之後孫孫好眼訓番左屋企先 ,,我地就計續行街 ,,係街冇 lala 見到部夾公仔機 ,,咁yee就話夾 la ,,點知1夾我地就夾到 la ,,1蚊咋 ,,夾到隻玉桂狗,,開心到我地跳起 ,,真係真係好開心 ,,冇耐廖安就要走 la ,,佢走左之後我地就去拎番個袋 ,,之後我地去維園 high tea 完就走 la ,,番到 home 即刻換 33 就出3e 屋企 la ,,上到佢home 坐左陣就同汶汶同 katy 落去行la ,,佢地2個好衰 ar ,,係到引我食野 ,,我又冇帶個盒 low ,,搞到我要望住佢地食,,可憐得很 ,,之後就上番佢 home ,,同佢地吹水+食飯+睇tv 就番 home la ,,番到去念住朱lee打左黎 la ,,點知冇 lo ,,驚到我 ar ,, |
|
|
P.S.佢個頭真係好個引 |
|
刊登時間︰2005-06-24 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
father‘s day  |
今日father‘s day朝早同 family 去食早餐,,食飽行左陣就去搵廖安地1齊 study la ,,周圍都迫滿人 lo ,,so 我地最後去左crazy room 個到 d table 到溫 ,,溫到 5 點幾就番 home la ,,之後就係咁 study la ,,
|
|
刊登時間︰2005-06-24 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0517  |
|
好唔中 2 某 d 人,,
正 8 婆同 8 公 ,,
cheap + xxx ,,
好好好撚憎你地 ,,
詳細 ga 野 ,,
要睇我地 maths堂寫 ga 野 ,,
講完 ,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-05-17 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 193 | »
|