wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天

   

                       



愉快

今日朝早Wicky 打黎問我係咪買野食個d ,,之後念住等埋佢先番不過見唔到佢,,la ,,早會冇野做 ,,係到傾計 ,,GEOG 就開始炆la ,,reson 係由分組開始ga ,,都唔知佢地想點,,ECON guiz 唔合格,,d樣預左因為係自己溫得唔夠lo ,,so冇咩野,,recess ,,廖安佢地話要訂野食,,我唔洗ga lo ,,,不過冇所謂la ,,幫佢打電話,,但係佢地竟然唔話我知佢食咩,,就走左,,你想我點牙,,個陣炆到爆lo ,,念住去toilet 洗個面,,點知1出課室,,子浩拍1下咁打落我個頭到 ,,好痛lo個下係,,之後發脾4走左 ,,MATHS 訓左陣,,胡仔行個黎教我數,,我見佢好有心機,,咁我就做左1陣佢教d ,,,,haha ,,LUNCH 冇位食飯 ,,都唔知點解好似好黑咁今日,,,又炆lo ,,食完野就番去做broad la ,,ENG 楊仔拎左好多禮物上黎俾我地,,我地4個都有11,,haha ,,CHIN 之後就放學la ,,放學做broad ,,好好玩 ,,我倒左d水落孫孫個身到,,sor ,,冇心 ,,之後佢地整到我件33,,dirty ,,haha ,,做完就走la ,,我地3個同+煒上LK ,,Wicky 唔知仲咩嬲左我地咁,,之後孫孫好搞笑咁話我””花花公子””,,,,haha ,,念念下又好似係lo ,,之後番home 訓教,,,食飯,,

 

 

SORRY !!今日好炆,,如果我有話個你GA ,,SORRY

 

 

刊登時間︰2005-10-07 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天

   

                       



1006 愉快

好多日都冇打個diary la ,,有好多野想打番ga ,,不過又冇咁多時間同心機做d樣野lo ,,呵呵!!

今日又係番學,,朝早有dd唔開心lo ,,某d人好衰衰,,早會做broad ,,MATHS 傾計個D咁,,CHIN 好搞笑,,收$$笑到我地爆肚,,haha,,ENG 聽書 ,,recess 落去針水,,CIT 聽書個d lo ,,lunch 係hall 食,,咪又係咩咩lo ,,ACCOUNT test ,,ok ga 都 ,,RE 好憎姓馮個個人,,班主任堂做broad ,,做到4點3就出去玩la ,,好好笑,,Wicky 同我講ta 個eggs 爆左,,仲要爆到好核凸 ,,but佢都係要跳下跳下,,,都唔知點解,,only好好笑,,5點幾就走la ,,番home ,,仲買左野食,,gd ,,haha ,,換完33,,wicky 就打黎la ,,傾左陣,,打算睇tv ,,點知訓左教,,7點半先起身食飯,,睇tv ,,online

p.s.明仔生日快樂

 

刊登時間︰2005-10-06 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天

   

                       



1003 愉快

今日婆婆生日,,生日快樂,,

影左d相,,得閒去睇牙 ,,

http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=391432&page=10

 

刊登時間︰2005-10-06 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 29 日  星期四   晴天

   

                       



0929

堯:生日快樂牙,,

今日同WICKY 一齊番,,仲見到孫孫tim ,,3個人行,,好好,,早會 ,,leelee又話我地噪個d ,,佢唔厭ga 咩,,好q煩,,MATHS 做hw ,,PE 跑步個d ,,kai ga 支力到我屎左,,好hot lo ,,想我屎咩!!recess ,,針完水上去,,GEOG 又係咁,,1個字悶,,LUNCH 又係係學校,,食完上hall ,,,釆排,,CHIN 講test ,,5.5/17 好唔滿意 lo 係,,ENG 佢有番la今日,,不過我地好多人冇data file ,,so都係冇得上,,haah ,,放學就番home ,,訓教同study la ,,

 

 

刊登時間︰2005-09-29 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天

   

                       



0928 愉快

今日搭4先起身,,整完D野就出門口la,,番到school,,仲有時間上課室放低d野,,之後就落去早會la,,first a ,,我企個個位滴水,,濕哂,,than番課室,,教主同我地影學生相,,好好lo好細心我覺得佢影得,,hahaha,,之後會計,,冇講新野,,因為冇咩時間,, GEOG 廖安肚子痛我陪佢去洗手間,,ECON 講QUIZ ,,我20.5/26 ,,好滿意ga la 其實我,,recess ,,落去針水,,ENG 又唔洗上,,愈黎愈唔中2唔上la ,,好想好想上lo ,,咁個堂就幫carman 地剪c帶 ,,我剪得勁slow lo 係,,hahah ,,lunch 同佢地1齊係學校食,,之後上去搵miss馮,,傾星期5 d野,,打中就去上堂la ,,CIT 其實我覺得好悶 ,,之後MATHS,,就放學la ,,番home 訓覺個d ,,夜晚sleeping 先知完來唔夠時間 study ,,shit ,,,

 

 

 

刊登時間︰2005-09-28 02:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]