wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天

   

                       



1109 愉快

今日早左起身,,so早左番學,,去SA放飯,,針水,,上課室之後就落番去早會la ,,好熱,,第1堂MATHS ,,test 唔合格,,預左,,全班得4分1人pass ,,超叻叻,,第2,3堂GEOG,,李老師講野真係月黎月好笑,,串字又錯,,1個字串3次都仲串錯,,笑屎我地 ,,呵呵,,,recess ,,去左隔離班借報紙,,thx ,,之後RE ,,孫小姐俾人抽中,,真係好lucky ,,haha ,,1路上RE 1路溫ECON ,,but quiz 都係唔識,,hhaah ,,lunch 冇野做,,睇人打波,,gd ,,之後ENG ,,test 好低分,,好唔開心,,再係咁差CE1定肥,,唔想唔想!!好想ENG pass 牙 !!之後2堂中文,,第1堂傾計,,第2堂sleeping ,,好眼訓,,放學去katso ,,好開心,,好好玩,,玩個d game 走暈全間學校,,好熱,,不過好好玩,,完左之後有生日會 ,,為9,10,11月生日ga人慶祝,,so有me 份,,haah ,,,其間仲識左1個同我1樣生日日期ga朋友仔tim ,,不過我老佢4 years ,,haha ,,玩完,食完就走人la ,,去lk 買eggs ,,之後番home la ,,睇tv 同食飯 ,,仲有做hw ,,

p.s.1>我唔想再俾K馮話la ,,次次佢話人d hw 差總有我ga!!真失敗>>

2>家煒,,希望你快d好番la ,,我地個個都等你番黎ga ,,

 

刊登時間︰2005-11-09 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天

   

                       



1108 愉快

今日係最後1standard test ,,本來就應該好開心ga ,,不過唔識做份 test ,,令我好失望,,不過算la ,,都考左 ,,99就就放la ,,home 33就落街 ,,,約左孫孫11點等,,than 係長沙灣等啊歐 ,,我地就出發去mk la ,,行左陣到達目的地 ,,買戲票<再說1次艾笠u>,,12:10,,睇睇下孫孫cry ,,啊歐就眼濕濕咁,,令到我好唔知點咁 ,,hahaaha ,,睇完食lunch ,,好肚餓,,之後傾下計 ,,3點幾la ,,行多陣走人,,孫孫去補習,,啊歐去油ma,,我就番home ,,home 食野,tv &訓教教,,夜晚溫左半個中ECON ,,就睇啊旺la ,,之後online ,,打日記,,

p.s.2日都搵唔到家煒,,
 

刊登時間︰2005-11-08 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天

   

                       



1104 愉快

今日係我同LING 2 years la ~~hahaa..

 

今日考ENG ,,ok la ,,習慣左唔識ga la ,,so冇咩feeling ,,考完閃人,,開心得濟,,唔記得去搵胡仔交野俾佢,,算數!!haah ,,11點正,,我地企係學校門口念去冰,,or ,,念到搭9 我地先決定上lk ,,其間有好多野 ,,好好笑 ,,笑到我地3kai ,,,之後我去左孫孫屋企,,1點幾到,,佢媽媽番左黎 ,,咁我就走la ,,home lunch ,,,之後訓教,,食野,,tv

 

刊登時間︰2005-11-08 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天

   

                       



1103 愉快

今日番學,,test 中文n經濟,,中文識識地咁la ,,不過唔夠時間做 ,,!!recess 之後考econ ,,我做得好快牙 ,,好多計數咁lo ,,考完econ 就走la ,,去左copy the notes ,,than STARBUCK 食野 ,,今次食新野好好味牙,,than 講朱lee d 笑野 ,,笑到kai ,,hahaha ,,之後佢地教我點考eng ,,就走la ,,行左陣番home ,,孫孫送me ,,thx ,,食野,,訓教,,再食野,,maths ,,tv ,,

 

 

刊登時間︰2005-11-08 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天

   

                       



生日月 愉快

今日係11月la,,好開心牙,,因為d個月,,好多人出世,,好多人生日,,其中最重要梗係有我地小矮人家族ga 3個成員生日la,,happy birthday to 你地,,and 同all 11月生日ga 朋友仔講生日快樂,,

 

刊登時間︰2005-11-08 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]