| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
1109  |
|
今日早左起身,,so早左番學,,去SA放飯,,針水,,上課室之後就落番去早會la ,,好熱,,第1堂MATHS ,,test 唔合格,,預左,,全班得4分1人pass ,,超叻叻,,第2,3堂GEOG,,李老師講野真係月黎月好笑,,串字又錯,,1個字串3次都仲串錯,,笑屎我地 ,,呵呵,,,recess ,,去左隔離班借報紙,,thx ,,之後RE ,,孫小姐俾人抽中,,真係好lucky ,,haha ,,1路上RE 1路溫ECON ,,but quiz 都係唔識,,hhaah ,,lunch 冇野做,,睇人打波,,gd ,,之後ENG ,,test 好低分,,好唔開心,,再係咁差CE1定肥,,唔想唔想!!好想ENG pass 牙 !!之後2堂中文,,第1堂傾計,,第2堂sleeping ,,好眼訓,,放學去katso ,,好開心,,好好玩,,玩個d game 走暈全間學校,,好熱,,不過好好玩,,完左之後有生日會 ,,為9,10,11月生日ga人慶祝,,so有me 份,,haah ,,,其間仲識左1個同我1樣生日日期ga朋友仔tim ,,不過我老佢4 years ,,haha ,,玩完,食完就走人la ,,去lk 買eggs ,,之後番home la ,,睇tv 同食飯 ,,仲有做hw ,,
p.s.1>我唔想再俾K馮話la ,,次次佢話人d hw 差總有我ga!!真失敗>>
2>家煒,,希望你快d好番la ,,我地個個都等你番黎ga ,, |
|
|
|
|
刊登時間︰2005-11-09 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

1108  |
|
今日係最後1日standard test ,,本來就應該好開心ga ,,不過唔識做份 test ,,令我好失望,,不過算la ,,都考左 ,,9點9就就放la ,,番home 換33就落街 ,,,約左孫孫11點等,,than 係長沙灣等啊歐 ,,我地就出發去mk la ,,行左陣到達目的地 ,,買戲票<再說1次艾笠u>,,12:10睇,,睇睇下孫孫cry 牙 ,,啊歐就眼濕濕咁,,令到我好唔知點咁 ,,hahaaha ,,睇完食lunch ,,好肚餓,,之後傾下計 ,,就3點幾la ,,行多陣走人,,孫孫去補習,,啊歐去油ma地,,我就番home ,,番home 食野,睇tv &訓教教,,夜晚溫左半個中ECON ,,就睇啊旺la ,,之後online ,,打日記,,
p.s.2日都搵唔到家煒,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-11-08 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1104  |
|
今日係我同LING 2 years la ~~hahaa..
今日考ENG ,,ok la ,,習慣左唔識ga la ,,so冇咩feeling ,,考完閃人,,開心得濟,,唔記得去搵胡仔交野俾佢,,算數!!haah ,,11點正,,我地企係學校門口念去冰,,上or 落,,念到搭9 我地先決定上lk ,,其間有好多野 ,,好好笑 ,,笑到我地3個kai 左 ,,,之後我去左孫孫屋企,,1點幾到,,佢媽媽番左黎 ,,咁我就走la ,,番home 食lunch ,,,之後訓教,,食野,,睇tv |
|
| |
|
刊登時間︰2005-11-08 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1103  |
今日番學,,test 中文n經濟,,中文識識地咁la ,,不過唔夠時間做 ,,算!!recess 之後考econ ,,我做得好快牙 ,,好多計數咁lo ,,考完econ 就走la ,,去左copy the notes ,,than 去 STARBUCK 食野 ,,今次食新野好好味牙,,than 講朱lee d 笑野 ,,笑到kai 左,,hahaha ,,之後佢地教我點考eng ,,就走la ,,行左陣番home ,,孫孫送me ,,thx ,,食野,,訓教,,再食野,,抄maths ,,睇tv ,,
|
|
刊登時間︰2005-11-08 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
生日月  |
|
今日係11月la,,好開心牙,,因為d個月,,好多人出世,,好多人生日,,其中最重要梗係有我地小矮人家族ga 3個成員生日la,,happy birthday to 你地,,and 同all 11月生日ga 朋友仔講生日快樂,, |
|
| |
|
刊登時間︰2005-11-08 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 193 | »
|