| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-01-18  |
今日小息..龔sir同我地談及中國會計課程問題..好有興趣讀..之不過要考慮時間`金錢`能力,總之就好多野顧慮拉..但係我諗讀ga機會好大..因為我覺得真係有用..想做就做ma..xdxd..放學..馬上回家放低書包..then 到 KF 購物..行到好累..5點到達 LY 準備 bbq..朋友仔分批到達..俏俏俾我說服了..一齊讀中國會計..Yeah!!8點齊人拉..可惜唔夠野食..一盡地主之言我同wing到supermarket買d豬排同丸..來回只需半小時..有效率ga表現..xdxd..番回bbq 場..食佢地留俾我ga粟米..好香`好味`今晚真係好飽飽..影完大合影..散Band..搭的士回家..等個陣個人幾乎結冰..
全日總結..1個字..凍..

St. Perth Gentleman
|
|
刊登時間︰2008-01-19 04:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-01-16  |
今日早餐食 cake..其實今星期都食左好多次..xdxd..Taxation 聽到一舊雲..有d野好複雜..第二堂 Management a/c 是一個好的談天堂..同 wing 分析過後..我真的要提升 EQ ..lunch 上海坊..飽得有d過份..番到學校仲見頭痛..可能冷親..放學去做 gym.. |
|
刊登時間︰2008-01-16 05:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-01-15  |
番學..番學..番學..期待已久ga星期2..一心以為 sir sir 會派卷..很可惜只派了一科..考得不錯..但未達到我ga理想..Eng Lesson 我要演講1分鐘..我選擇了講故仔..可惜冇咩人聽得明..差唔多落堂..miss 話教埋我地d個月就要離開我地..番佢ga大學教..唉!我唔明白點解我地咁慘咁不受重視..d老師話黎就黎..話走就走..換完一個又一個..我地想佢走佢又唔走..唔想佢走佢又要走..覺得自己好似d孤兒..d大人離婚我地不知所惜咁..慘慘..放學..傑`wing`陪我去拎con..學帶左1個鐘..xdxd..都唔算好耐姐!!xdxd..then 回家..
p.s.傑少..對不起..令你咁尷尬..xdxd.. |
|
刊登時間︰2008-01-15 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-01-12  |
今日係MTR見到家煒..成年冇見..相對無言..xdxd..番到 LP 見到 Queeie 好 surprise..xdxd..佢刻意事前唔通知我地佢番黎做..好衰嫁..lunch 伯丞誠意權權邀請我出去食飯..就一齊出拉..xdxd..間野個waitress好好lo..倒左3杯青蘋果汁落我身..令我除左頭髮全身濕哂..佢半點道歉也沒有..真係好好好服務態度..件3濕哂冇得著..番到 LP 個啊姐借左佢件外套俾我..感激!放工..with同事們一齊食麵 then回家拉..晚上有2位客人黎到我家..佢地以前係住我家樓上..但十幾年前已移民到美國..今次番黎見下我地..同佢地傾左好多野..如果我d英文有佢地咁叻就好拉..xdxd.. |
|
刊登時間︰2008-01-13 04:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-01-11  |
放學..拎相機去維修..之後整回鄉証..在這裡遇上老朋友 Annie..真有緣..足足在中旅社坐了一小時..完成手續後行街..買左件 tee..我梗係覺得靚拉..xdxd..其實係尋日睇中的..返回維修中心拎相機..這裡的升降機很可怕..
幾小時..用左過千蚊..再次証明洗錢往往比賺錢快.. |
|
刊登時間︰2008-01-11 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 193 | »
|