2007年每月大事回顧
1月最有印象莫過於係PW生日..記得個日成班同學仔一齊係壽星仔屋企玩&打邊爐
2月農曆新年最有印象相信係響到家姐屋企拜年&同金金慶祝生日
3月考試節最有印象一定係CE`AAT`LCCI`City&Guide 一齊黎..而家諗番個陣應該好辛苦..同時做咁多野
4月最有印象應該係with yuki & 俏俏到 Disneyland
5月最有印象就係響 wing 屋企樓下 BBQ..雖然唔係好多人但係好開心..
6月最有印象莫過於係Year 1 Final Exam `到大與山一 日遊`
7月暑假最有印象ga野都有好幾樣..第一修讀 LCCI Level3`第二去camp`第三同carman佢地慶祝生日
8月最有印象應該係響Learning Plus 做Full time`收到一個好唔想聽到ga野..坐立不安`
9月開學最有印象必定係中秋節好齊人咁bbq`識到一班Year2的新同學`
10月Halloween最有印象應該係同家銘子浩慶祝生日`去E Max 遊鬼屋`
11月生日最有印象必然係本小姐生日拉..18歲影身分證
12月聖誕節最有印象梗係Exam ..18年黎最認真最辛苦的一次`平安夜同好姐妹打邊爐`除夕夜 hair cut`
2007年每個月都同聖柏斯息息相關..我愛學校更愛同學!! This year 時間過得真係好快..每件事都好似係尋日發生咁..人地話開心ga時間過得特別快..係ga都好牙..日日都開心!!
盼望2008年事事順利`身體健康` Wing`Yuki`+2`我地4個要一齊係聖柏聖拎張 Advanced Diploma 番屋企..xdxd..仲有AAT 8份卷通通合格..考埋中國會計..Yeah!!
|