wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天

   

                       



2008-01-02 愉快

今日係2008年第一個上學日..第一堂係我最愛的 Taxation..小息之後個堂..派卷Management A/C 成績滿意..但充滿進步空間..Lunch 7個女仔食'魚心'..放學銀行搞d野..番 LK

刊登時間︰2008-01-03 08:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天

   

                       



2008-01-01 愉快

響尖咀迫左2年..今年我為免得失任何一方..決定溫溫暖暖咁係屋企倒數..早上..食左今年第一餐就到慈雲山開派對..晚上10點左右就回家拉..

Everyone Happy New Year !!

刊登時間︰2008-01-03 08:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天

   

                       



除夕大快樂! 愉快

2007年每月大事回顧

1月最有印象莫過於係PW生日..記得個日成班同學仔一齊係壽星仔屋企玩&打邊爐

2月農曆新年最有印象相信係響到家姐屋企拜年&同金金慶祝生日

3月考試節最有印象一定係CE`AAT`LCCI`City&Guide 一齊黎..而家諗番個陣應該好辛苦..同時做咁多野

4月最有印象應該係with yuki & 俏俏到 Disneyland

5月最有印象就係響 wing 屋企樓下 BBQ..雖然唔係好多人但係好開心..

6月最有印象莫過於係Year 1 Final Exam `到大與山一 日遊`

7月暑假最有印象ga野都有好幾樣..第一修讀 LCCI Level3`第二去camp`第三同carman佢地慶祝生日

8月最有印象應該係響Learning Plus 做Full time`收到一個好唔想聽到ga野..坐立不安`

9月開學最有印象必定係中秋節好齊人咁bbq`識到一班Year2的新同學`

10月Halloween最有印象應該係同家銘子浩慶祝生日`去E Max 遊鬼屋`

11月生日最有印象必然係本小姐生日拉..18歲影身分證

12月聖誕節最有印象梗係Exam ..18年黎最認真最辛苦的一次`平安夜同好姐妹打邊爐`除夕夜 hair cut`

2007年每個月都同聖柏斯息息相關..我愛學校更愛同學!! This year 時間過得真係好快..每件事都好似係尋日發生咁..人地話開心ga時間過得特別快..係ga都好牙..日日都開心!!

盼望2008年事事順利`身體健康`  Wing`Yuki`+2`我地4個要一齊係聖柏聖拎張 Advanced Diploma 番屋企..xdxd..仲有AAT 8份卷通通合格..考埋中國會計..Yeah!!

 

刊登時間︰2008-01-03 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天

   

                       



Happy Day 愉快

12月29日

生活體驗 day 1 >>Weeding Party

到達目的地..金光閃閃..搵貽興..佢帶我入去..佢好好人..好 nice..好照顧我..thx!!做下酒水..紅酒`白蘭地`xo`嗅到我都醉醉地..xdxd..1點左右回家..沖涼訓教..

12月30日

生活體驗 day 2 >>Weeding Party

今日都係同貽興一齊番..thx you so much..食飯先..好多雞翼..yummy..本來今日同佢地一齊係3樓..不過掉走左我番2樓..但係機會在這裡來..遇到好多位貴人..個個都好 take care 我..感動!! 其中有個師兄叫大伯..佢教識我好多野..好多本來我無把握做ga野..一一被我征服左..加上今晚碰上友善的客人..真係好 lucky !!xdxd..1點左右回家..睇tv..3點訓教..

連續2日捱夜..明天去唔去玩好呢??吾去係屋企好悶..去又會好累..因為1月1日又會開P..矛盾..

刊登時間︰2007-12-31 11:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天

   

                       



1228 愉快

 

刊登時間︰2007-12-29 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]