
今朝八點五十分先起身,
之後就上網做每日一篇,做完換衫就出門,
行去市中心麵包店買麵包食,係圖書館出面一邊食一邊等雅妍
等完佢之後就上去柏麗校務處交回條,交完就係柏麗地下集合,
見到幾個人已經係旅遊巴等,之後就上車等埋其他人,
等到十點幾先開車出發,又係上次果個導遊帶,超悶。
去到淺水灣就係千處門果度,導遊講解之後俾時間我們逛。
我,雅妍和靜儿就去排隊摸財神全身,當時落好大雨,有d人冇帶傘又要遮埋他們,
搞到自己都濕曬,好慘。逛完就行果條橋,希望自己可以生存耐d。
我們睇完咁多野就上旅遊巴去赤柱,落左車就影全體相,影完就解散,
我,雅妍和靜儿就行去天后古廟睇老虎皮,睇完就去赤柱大街睇野,
睇完就返去赤柱廣場食m記,食果陣時都很趕,所以薯條就打包上車食。
返到柏麗又要上埋酒店,餐飲及旅遊,超慘。上到四點半先放學!!!

|