welcome to my board!!
hi~歡迎大家來到詠儀留言board
wingyee1121
暱稱: 珍惜生命~儀
性別: 女
國家: 中國內地
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
今日係情人節,都要返...
lee首歌很好聽
lee個星期唔洗返學,幾...
今日係家長日,係新校...
今日兩堂中文匯報小組...
文章分類
全部 (212)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
midi
HTML
日誌統計
文章總數: 212
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 5150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 13 日  星期三   雨天


今日去淺水灣和赤柱 分類: 未分類

淺水灣

今朝八點五十分先起身,

之後就上網做每日一篇,做完換衫就出門,

行去市中心麵包店買麵包食,係圖書館出面一邊食一邊等雅妍

等完佢之後就上去柏麗校務處交回條,交完就係柏麗地下集合,

見到幾個人已經係旅遊巴等,之後就上車等埋其他人,

等到十點幾先開車出發,又係上次果個導遊帶,超悶。

去到淺水灣就係千處門果度,導遊講解之後俾時間我們逛。

我,雅妍和靜儿就去排隊摸財神全身,當時落好大雨,有d人冇帶傘又要遮埋他們,

搞到自己都濕曬,好慘。逛完就行果條橋,希望自己可以生存耐d。

我們睇完咁多野就上旅遊巴去赤柱,落左車就影全體相,影完就解散,

我,雅妍和靜儿就行去天后古廟睇老虎皮,睇完就去赤柱大街睇野,

睇完就返去赤柱廣場食m記,食果陣時都很趕,所以薯條就打包上車食。

返到柏麗又要上埋酒店,餐飲及旅遊,超慘。上到四點半先放學!!!

 


 

 

 

 




訪客留言 (返回 wingyee1121 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]