今朝六點幾起身,
之後食早餐換衫就出門,
行去兆康等雅妍搭輕鐵,
返到去溫陣書,第一,二節中文,miss周
就叫各個組長猜邊個講先,我們果組第二講,
講得唔錯,miss周我們各個組員7.5分,好開心。
第三,四節英文,miss鄺寫生字俾我們溫星期三要考listening,
幫我們溫書。放學交埋閱讀小冊子先走。之後和雅妍搭輕鐵去市中心銀龍食飯,
食完就逛陣街先柏麗溫旅遊景點,要test,到了時間先入課室跟學號坐。
今日第二個miss同我們監考。測完希望合格。
明天唔洗返學,不過星期三考listening和普通話!!!
|