enjoy all `!!!!
不要因為完結而哭!!!
要為曾經發生而微笑 :']
wingyee612
暱稱: " 翼翼
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-12-30
2011-12-25
2011-12-17
2011-12-12
2011-12-06
文章分類
全部 (207)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 207
留言總數: 293
今日人氣: 8
累積人氣: 4972
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

曾經有個人同我講過..

人總會有d野經歷左之後就成長..

我終於係今日真真正正咁feel到..

我e+好想同某d人講..

"唔好再逼我..哩個係我既缺點..

我要改..係我要改既同時..希望你地協助我..

唔好逼我..亦都唔好引導我再講某d野..

為左自己同人地既感受..我要變.."

我一定會掂..

如果我唔改..

哩個就會變成我既遺憾"我唔係就快死"

希望識我既人都同我合作呀..thx






訪客留言 (返回 wingyee612 的日誌)


YaMky_c0ok 於 2009-06-08 06:25 PM 發表:
Cm=]

雖然唔係好明 不過支持YoU=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈..
不過都多謝你..^^
Posted at 2009-06-08 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyee612 於 2009-06-07 07:31 PM 發表:
求下你地唔好再逼我講某d野..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]