唔係講笑..
真係好開心!!!!!
話說
我連續呢幾日都去左搵旺仔小饅頭..
其實我知德田有..
但係唔想爬上去..
所以就周圍咁搵下睇下邊道有...
點知原來道道都冇 ;(
有既都只係細包裝個種..
冇我想要個隻大包裝..
....
最終我都係屈服左..
爬上德田買..
不過好彩
係我尋找旺仔既期間..
意外地比我搵到另一隻..
都係我搵左好耐既
.
.
.
泰國椰子糖 =]
_______________________________________

E+有旺仔小饅頭,右有泰國椰子糖 =]=]
今日真係好滿足喔 ❤
|