今日出左去玩..
一去到油塘得大佬同馬..
hea左陣就話周明.曉敏.湛[之]佢地黎緊.
之後我地去左周明屋企樓下個公園玩
玩[乙水][乙水]轉
右玩x大d
玩左超奈.. = =
之後係4點幾5點..
曉敏.湛[之]佢地坎lu
我地去油麗..
見到個仆街..
諗住call少芝.振振.chan 家豪.少芝bf [係掛]
一齊開戰..
點知等十世都未黎..
班友都閃埋..
= =
之後番番去鯉魚門..
hea&玩左一齊就撇la