今日係2008年09月16日 前日係中秋,,我玩得好開心呀=] 不過,,下星期5就係學校既水運會呀, 開始有d緊張!! 我要努力呀!!今年係最後既一年,, 我要努力嬴多d獎返黎呀!!! 哈哈哈哈哈=] 好自私呀=] 我地就黎一週年喇!!! 好期待呀!!!