今日係學界既第一日,感受左好多野,,,
但今日都係我感覺到係最難受,最唔開心同最痛既一日....
可能只有接受
其實一次一次既高點會令人覺得開心...
但都會令人害怕失去....
好驚會由最高跌落黎...
因為好痛好痛..