| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
陸運會的第一天.....  |
分類: 未分類 |
打番琴日先,
琴日應該係一日我訓得最晏既一日,
6點半先起身,
跟住落左元朗,
買左d野就去左大球場,
其實我都好耐冇好過大球場啦,
入到去既感覺係既然我都決定左啦,
咁無論係發生咩事都好,
我都一定會做到,
仲要係做到最好,
跟住去左當值,
同埋都唔洗坐係上面曬,
可以係下面睇開幕禮同埋個個聖火傳遞,
跟住一開始就跨欄,
由開始召集我就好緊張同埋真係好驚,
比第一次參加跨欄比賽仲要緊張,
試欄個陣唔知做咩係唔敢上欄,
跟住到左正式個陣,
我終於用左8步上欄啦,
呢次應該係第一次我刻意咁迫自己上8步,
但我真係得,
跟住就放心好多,
因為上左第一個欄既話其他既都會好易就得,
但感到落得好慢,
過欄ho住好耐,
令到我今次好慢,
比我最快個次慢左秒幾,
跟住完住跨欄就諗係度休息等到11點幾既標槍,
但標槍推遲到晏就,
其實係佢推遲個陣我都知,
我冇可能三項玩哂,
因為以時間同埋體力黎講,
就算真係玩到都唔會真係發揮得到,
跟住係食飯個陣係度傾班際d野,
係度搞完一大輪,
跟住傾完,
開始番集隊,
我又去左當值,
當完諗住去食野個陣,
就開始召集,
召集完標槍就召集社際4x1,
跟住我即刻去標槍到做左個初賽,
一枝生槍一枝死槍,
我同時亦入左決賽,
但我一定要去社際個個比賽,
跟住我地贏左第1,
但我去番標槍個度決賽已經完左,,,,,
我好唔甘心我練咁耐但只係跟一個初賽既成績去決定我咁耐既努力,
跟住坐低食野個度又召集班際,
食左幾淡就冇咩胃口就即刻去左召集,
跟住我地就改變左個次序令贏既機會d,
跟住我跑第一棒.....
最後我地贏左班際接力比賽既第1,
個陣真係有一刻既開心,
但亦因為跑第一棒......
而令到隻腳又腫得好緊要......
跟住比人叫左幫校友跑第一棒,
d校友超勁.....
但跑完已經就攰死咁.....
堅持係因為唔肯認輸,
贏輸唔係同任何一個人係自己,
唔相信自己既能力同努力只是這樣,
我知道我既堅持比痛還要大,
我相信我要做既一定做到,
但真的不甘心這樣認定我的能力.....
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
陸運會黎啦....  |
分類: 未分類 |
天日陸運會啦,
但唔知做咩比上年驚好多,
好似對自己冇咩信心咁,
加上最近又訓唔到,
又成日傷,
而家好似有番一開始驚欄既感覺咁,
點解係而家呢一刻仲係有矛盾既心情架,
我真係唔知自己要幾多步呀,
8步同9步....
上年都係9步,
到左今年跑到8步既次數多左,
但都唔係一定8步就得,
點解而家真係好似係度買緊大細咁,
8步較危險但會較快,
9步較安全但會慢d.....
唔知應該點.....
一個既肯定同提點已經好大既幫助 |
2009 年 10 月 14 日 星期三  |
2009-10-14  |
分類: 未分類 |
今日冇練波,
但比練波仲更加攰,
唔單止係身體上既攰,
精神上都係,,,,
最近都唔知做咩係咁係度整傷,
一直以為自己唔會感受到呢種感覺,
但都唔到我話事,
好辛苦,好攰啦,,,,,,
其實真的是要搞到這樣嗎??
你的傷口比我的更加痛..... |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 37 | »
|