心裡面唔會再給任何人看見....
wingyin1995
暱稱: 穎妍
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近....
Happy New Year
Happy New Year
決擇....
生日的一天
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 593
今日人氣: 4
累積人氣: 3785
2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


陸運會的第一天..... 鬱悶 分類: 未分類

打番琴日先,

琴日應該係一日我訓得最晏既一日,

6點半先起身,

跟住落左元朗,

買左d野就去左大球場,

其實我都好耐冇好過大球場啦,

入到去既感覺係既然我都決定左啦,

咁無論係發生咩事都好,

我都一定會做到,

仲要係做到最好,

跟住去左當值,

同埋都唔洗坐係上面曬,

可以係下面睇開幕禮同埋個個聖火傳遞,

跟住一開始就跨欄,

由開始召集我就好緊張同埋真係好驚,

比第一次參加跨欄比賽仲要緊張,

試欄個陣唔知做咩係唔敢上欄,

跟住到左正式個陣,

我終於用左8步上欄啦,

呢次應該係第一次我刻意咁迫自己上8步,

但我真係得,

跟住就放心好多,

因為上左第一個欄既話其他既都會好易就得,

但感到落得好慢,

過欄ho住好耐,

令到我今次好慢,

比我最快個次慢左秒幾,

跟住完住跨欄就諗係度休息等到11點幾既標槍,

但標槍推遲到晏就,

其實係佢推遲個陣我都知,

我冇可能三項玩哂,

因為以時間同埋體力黎講,

就算真係玩到都唔會真係發揮得到,

跟住係食飯個陣係度傾班際d野,

係度搞完一大輪,

跟住傾完,

開始番集隊,

我又去左當值,

當完諗住去食野個陣,

就開始召集,

召集完標槍就召集社際4x1,

跟住我即刻去標槍到做左個初賽,

一枝生槍一枝死槍,

我同時亦入左決賽,

但我一定要去社際個個比賽,

跟住我地贏左第1,

但我去番標槍個度決賽已經完左,,,,,

我好唔甘心我練咁耐但只係跟一個初賽既成績去決定我咁耐既努力,

跟住坐低食野個度又召集班際,

食左幾淡就冇咩胃口就即刻去左召集,

跟住我地就改變左個次序令贏既機會d,

跟住我跑第一棒.....

最後我地贏左班際接力比賽既第1,

個陣真係有一刻既開心,

但亦因為跑第一棒......

而令到隻腳又腫得好緊要......

跟住比人叫左幫校友跑第一棒,

d校友超勁.....

但跑完已經就攰死咁.....

堅持係因為唔肯認輸,

贏輸唔係同任何一個人係自己,

唔相信自己既能力同努力只是這樣,

我知道我既堅持比痛還要大,

我相信我要做既一定做到,

但真的不甘心這樣認定我的能力.....



2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


陸運會黎啦.... 不安 分類: 未分類

天日陸運會啦,

但唔知做咩比上年驚好多,

好似對自己冇咩信心咁,

加上最近又訓唔到,

又成日傷,

而家好似有番一開始驚欄既感覺咁,

點解係而家呢一刻仲係有矛盾既心情架,

我真係唔知自己要幾多步呀,

8步同9步....

上年都係9步,

到左今年跑到8步既次數多左,

但都唔係一定8步就得,

點解而家真係好似係度買緊大細咁,

8步較危險但會較快,

9步較安全但會慢d.....

唔知應該點.....

一個既肯定同提點已經好大既幫助



2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 鬱悶 分類: 未分類

今日冇練波,

但比練波仲更加攰,

唔單止係身體上既攰,

精神上都係,,,,

最近都唔知做咩係咁係度整傷,

一直以為自己唔會感受到呢種感覺,

但都唔到我話事,

好辛苦,好攰啦,,,,,,

其實真的是要搞到這樣嗎??

你的傷口比我的更加痛.....