其實有時真係覺得自己好似好冇用咁,
好似咩都做唔到咁.........
或者你講得岩,
之前唔敢去面對.
之前唔敢去解決,
到左而家可能已經再冇機會,
但係可能而家順其自然,
到時候可能會得到一個更好既結果咁,,,,,,
面對個陣咩都唔敢做,
但可以避個陣就想做,
到左而家仲問自己做咩一開始唔去做,
但而家可能已經冇得再番轉頭啦.....
最後只有失去?
但面對個陣壓力太大,或者根本做唔到我所諗所想既野,
係我唔敢去做?係我做唔到?定係我根本唔相信會咁??