| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
對唔住......  |
分類: 未分類 |
對唔住......
我可能真係唔應該咁做呀,
我最近諗多左好多野,
可能我已經知個問題係邊啦,
或者我知個問題係邊,
我亦都知應該點做啦!!!
今日去左練波,
好似有好多日都未番過學校練波咁,
跟住練到6點幾成7點就走左,
跟住番到屋企食左飯,
就出番黎,
行左陣同買左d野,
就番番去,
好攰........
今日練完波隻手仲痛,
唔知做咩隻手咁痛,
查野又好似冇咩用咁,
不過個一下點都冇個心咁痛,,,,,,,,,
好痛啦..........
琴晚知左分班,
差唔多原班咁升,
伍sir又做番我地既班主任,
唔洗重新適應其他老師.........
可能一個唔完結既一年都係一個新既開始!
都係你最了解我,
你同我講既野真係架??
多謝你呀!!
可能個句說話真係岩!
|
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
一日兩種好唔同既感覺同心情......  |
分類: 未分類 |
今日一起身條頸同埋隻手就好痛,
其實唔做任何野唔代表我唔在乎你,
我係心裡面在乎你,
但你知唔知你咁,
我真係好心痛,
我都冇諗過會係咁......
個一刻我真係諗,
我都係算啦,
你鐘意做咩同你點講,
你鐘意啦,
我唔再去選擇改變啦,
因為試過啦,
好辛苦啦,
我唔想再一次係咁痛呀!
跟住晏就諗住去練波,
但因為隻手所以冇去到,
跟住去左食飯,
好耐未試一齊係同一時間食飯,
跟住出左去食飯,
好耐未試過咁同你地去食飯,傾計同講笑啦!
個陣真係好開心架,
因為今晚真係好唔同..........
其實唔係每一個完結係另一個既新開始咩?
每一個既失去唔係會得到唔同既野既咩?
咁我得到同埋開始係咩呀???
|
2009 年 8 月 24 日 星期一  |
最後.....  |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身,
跟住去左天耀同汶一齊去天瑞體育館,
去到打左陣波,
就係度練波,
比人鬧.......
跟住打左陣比賽就練完波,
跟住就落左元朗,
去左打牌,
打完牌就去左天水圍同偉一齊食野,
食完野我地就一齊係度傾計同行左去天盛個公園度,
跟住就番屋企!
其實某一刻做既野可能已經改變哂所有野......
可能一個既決定已經令所有野到左一個冇法轉彎既地步,
可唔可以所有野都重新開始過呀??
今晚係最後一次!!
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|