心裡面唔會再給任何人看見....
wingyin1995
暱稱: 穎妍
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近....
Happy New Year
Happy New Year
決擇....
生日的一天
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 593
今日人氣: 5
累積人氣: 3770
2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


一場史無前例既比賽 忿怒 分類: 未分類

今日7點幾就起左身,

8點幾就出左門口,

9點幾就到左彩虹道手球場,

終於要打啦,

今日好熱,

之前兩次都因為落雨所以取消左,

我地搭正11點開波,

上半場我地都唔係壯況,

但係我地上半場個陣d球證係咁偏幫對面隊,

跟住我地既呀sir已經冇出聲,

但係到左下半場,

我地既呀sir就開始出聲係度話d球證,

跟住我地係咁係度拎紅牌喎,

跟住防火又拎一張,

跟住另外既一個領隊講左一句說話就拎左一張紅牌,

慢慢由偏幫變左針對我地個隊,

跟住我地進攻個陣明明係防守犯規就吹左我地帶波撞人,

跟住我地又拎多一張紅牌,

我地成場拎左4張紅牌,

差唔多6,7個兩分鐘,

差唔多全部人都有一個黃牌,

我地由成場7個人,

因為兩個領隊拎左紅牌,

所以打小兩個加上我地有兩個人又拎紅牌,

搞到得番3個人係場上打,

打對面7個人,

跟住又比人吹罰兩分鐘,

得番一個龍門同一個係出面打,

加上我地個呀sir想成隊唔打,

拉隊走人,

呢場應該係手球比賽拎得最多紅牌同埋剩低最小人係場上既一次,

加上我地可能因為太熱,

個個都開始打到有d火,

同埋今日我地都發揮唔到應有既水準,

呢場我地個個都認為係個球證偏幫,

明明係對面隊犯規就吹我地,

跟住對面係我地快攻個陣推人連一個9公都唔吹,

應該吹兩分鐘加7公尺,

但係咩都冇,

當冇事發生,

係咁幫對面隊!

今日呢一場真係我打咁耐波都未試過既一場,

我之前都未試過係一場波裡面拎過一張紅牌,

兩分鐘同黃牌都好小好小,

但今次真係太唔公平!

今次我地呢場係輸左,

但我地都會出到線同埋係呢場裡面我地會提出上訴,

下場對石天,

贏既機會好微,

因為呢隊波超勁喎,

但都要睇上訴點!

其實一場比賽唔係應該好公平既咩??

可能話球證會吹錯,

但係唔係次次都係咁呀??

下半場我地個個都係咁硬食,

我唔相信球證一次都望唔到囉,

但我地可能真係過分左,

但係如果要打一場唔公平既賽事打黎做咩??

做咩要咁辛苦??

做咩要係度曬??

呢場比賽比起上次更加唔公平!



比賽 疑惑 分類: 未分類

天日比賽啦.

呢場會唔會贏呢??

呢場係決定我地會唔會順利入決賽既一場!

究竟我諗既岩唔岩呀??

我都想我岩既唔岩,

但唔可以否應冇呢個可能性!

但呢次可能係最後既低線啦!