今日7點幾就起左身,
8點幾就出左門口,
9點幾就到左彩虹道手球場,
終於要打啦,
今日好熱,
之前兩次都因為落雨所以取消左,
我地搭正11點開波,
上半場我地都唔係壯況,
但係我地上半場個陣d球證係咁偏幫對面隊,
跟住我地既呀sir已經冇出聲,
但係到左下半場,
我地既呀sir就開始出聲係度話d球證,
跟住我地係咁係度拎紅牌喎,
跟住防火又拎一張,
跟住另外既一個領隊講左一句說話就拎左一張紅牌,
慢慢由偏幫變左針對我地個隊,
跟住我地進攻個陣明明係防守犯規就吹左我地帶波撞人,
跟住我地又拎多一張紅牌,
我地成場拎左4張紅牌,
差唔多6,7個兩分鐘,
差唔多全部人都有一個黃牌,
我地由成場7個人,
因為兩個領隊拎左紅牌,
所以打小兩個加上我地有兩個人又拎紅牌,
搞到得番3個人係場上打,
打對面7個人,
跟住又比人吹罰兩分鐘,
得番一個龍門同一個係出面打,
加上我地個呀sir想成隊唔打,
拉隊走人,
呢場應該係手球比賽拎得最多紅牌同埋剩低最小人係場上既一次,
加上我地可能因為太熱,
個個都開始打到有d火,
同埋今日我地都發揮唔到應有既水準,
呢場我地個個都認為係個球證偏幫,
明明係對面隊犯規就吹我地,
跟住對面係我地快攻個陣推人連一個9公都唔吹,
應該吹兩分鐘加7公尺,
但係咩都冇,
當冇事發生,
係咁幫對面隊!
今日呢一場真係我打咁耐波都未試過既一場,
我之前都未試過係一場波裡面拎過一張紅牌,
兩分鐘同黃牌都好小好小,
但今次真係太唔公平!
今次我地呢場係輸左,
但我地都會出到線同埋係呢場裡面我地會提出上訴,
下場對石天,
贏既機會好微,
因為呢隊波超勁喎,
但都要睇上訴點!
其實一場比賽唔係應該好公平既咩??
可能話球證會吹錯,
但係唔係次次都係咁呀??
下半場我地個個都係咁硬食,
我唔相信球證一次都望唔到囉,
但我地可能真係過分左,
但係如果要打一場唔公平既賽事打黎做咩??
做咩要咁辛苦??
做咩要係度曬??
呢場比賽比起上次更加唔公平! |