心裡面唔會再給任何人看見....
wingyin1995
暱稱: 穎妍
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近....
Happy New Year
Happy New Year
決擇....
生日的一天
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 593
今日人氣: 6
累積人氣: 3771
2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


覺得..... 鬱悶 分類: 未分類

今日起身個陣又頭痛同唔舒服,

跟住就冇去到練波,

好似有d作感冒,

跟住4點幾出左彩虹道練波,

練到8點幾,

跟住去左食野,

成11點先番到屋企!

其實真係要咁咩??

真係因為咁就要....??

其實個個都唔想發生架啦,

但唔可以.........??

其實真係唔可以好似之前咁??

我唔想好似而家咁呀,

我覺得好辛苦呀,

可唔可以答應我呀??

我可以接受失去........

我覺得而家好辛苦呀,

我覺得而家好煩呀,

可唔可以唔好逼我去諗野呀??

點解而家所有野我都唔知可以點做咁既??

點解所有野都好似冇哂一個目標咁既???

我應該點呀??

係易學難精之後精益求精,

定係對唔好咁執著???

 



2009 年 8 月 18 日  星期二   時晴時雨


真的病了? 鬱悶 分類: 未分類

今日7點幾起左身,

一起身就好唔舒服,

跟住就冇番到學校練波,

唔知做咩琴晚成晚係度諗野,

跟住個身體好似唔係自己咁,

呢個暑假成日都係咁,

成日係度作病,

但由唔算真係病咁,

跟住就去訓左,

訓到1點左右到,

就起左身食野,

訓完之後起身好番好多,

跟住係度睇書,

睇到5點幾見好似冇咩事咁,

就去左練波,

去到個場勁濕,

我地就整到冇咁濕先開始練波,

唔知係咪因為有d病病地咁,

好似冇哂力咁,

跟住番到屋企又好似有d燒咁!

我唔食藥呀!

明知已經唔同左,

但又唔知點解會咁?

咁我可以點??

但我唔可以忍受再係咁啦!!

我唔想咁呀!

 



2009 年 8 月 17 日  星期一   時晴時雨


2009-08-17 疲倦 分類: 未分類

今日要練羽毛球,

再唔練就死,

所以我7點幾就起左身,

個身體好似唔係自己咁,

9點就去左天瑞體育館,

去到冇老師, = =

跟住我地自己係度搓波同打波,

好耐未拎起過塊拍打波啦,

最近都係主要練田徑同手球,

練羽毛球唔知做咩已經好似冇左上年既感覺咁,

究竟點解呀?

我唔想只係因為比賽而練波呀,

冇左個種感覺打波好似變得好辛苦咁呀,

好似冇動力要我去接波同打波咁呀,

呢種感覺係會令我好舒服既,

但係而家已經冇左啦,

會唔會搵番??

跟住練完波就番左屋企,

原本諗住落元朗睇醫生,

但因為太攰所以番左屋企恰左陣同食左飯就番番學校,

兩點準時番到學校,,

跟住係度練標槍,

練左陣就係度練波,

練到4點幾就早走,

諗住去練球會,

點知取消左,

就番左屋企!

最近行既所有路都變得漫長,

變得難行,

原來我以為只要自己忙就可以令自己忘記一D我再唔想你我腦裡面搵到既記憶,

原來係唔得架,

而家我差唔多日日都好忙,

好似冇時間比我休息咁,

但都忘記唔到,

一直都冇停低過,

一直係度諗,

我真的是累了,

精神上同身體上已經攰到唔想再走任何一步啦,

而家每一步已經傷害好大啦,

但真的停唔到呀?

可唔可以比一個休息既時間我呀??

究竟我係咪再冇能力去做任何野啦??

點解會咁架??