| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
覺得.....  |
分類: 未分類 |
今日起身個陣又頭痛同唔舒服,
跟住就冇去到練波,
好似有d作感冒,
跟住4點幾出左彩虹道練波,
練到8點幾,
跟住去左食野,
成11點先番到屋企!
其實真係要咁咩??
真係因為咁就要....??
其實個個都唔想發生架啦,
但唔可以.........??
其實真係唔可以好似之前咁??
我唔想好似而家咁呀,
我覺得好辛苦呀,
可唔可以答應我呀??
我可以接受失去........
我覺得而家好辛苦呀,
我覺得而家好煩呀,
可唔可以唔好逼我去諗野呀??
點解而家所有野我都唔知可以點做咁既??
點解所有野都好似冇哂一個目標咁既???
我應該點呀??
係易學難精之後精益求精,
定係對唔好咁執著???
|
真的病了?  |
分類: 未分類 |
今日7點幾起左身,
一起身就好唔舒服,
跟住就冇番到學校練波,
唔知做咩琴晚成晚係度諗野,
跟住個身體好似唔係自己咁,
呢個暑假成日都係咁,
成日係度作病,
但由唔算真係病咁,
跟住就去訓左,
訓到1點左右到,
就起左身食野,
訓完之後起身好番好多,
跟住係度睇書,
睇到5點幾見好似冇咩事咁,
就去左練波,
去到個場勁濕,
我地就整到冇咁濕先開始練波,
唔知係咪因為有d病病地咁,
好似冇哂力咁,
跟住番到屋企又好似有d燒咁!
我唔食藥呀!
明知已經唔同左,
但又唔知點解會咁?
咁我可以點??
但我唔可以忍受再係咁啦!!
我唔想咁呀!
|
2009-08-17  |
分類: 未分類 |
今日要練羽毛球,
再唔練就死,
所以我7點幾就起左身,
個身體好似唔係自己咁,
9點就去左天瑞體育館,
去到冇老師, = =
跟住我地自己係度搓波同打波,
好耐未拎起過塊拍打波啦,
最近都係主要練田徑同手球,
練羽毛球唔知做咩已經好似冇左上年既感覺咁,
究竟點解呀?
我唔想只係因為比賽而練波呀,
冇左個種感覺打波好似變得好辛苦咁呀,
好似冇動力要我去接波同打波咁呀,
呢種感覺係會令我好舒服既,
但係而家已經冇左啦,
會唔會搵番??
跟住練完波就番左屋企,
原本諗住落元朗睇醫生,
但因為太攰所以番左屋企恰左陣同食左飯就番番學校,
兩點準時番到學校,,
跟住係度練標槍,
練左陣就係度練波,
練到4點幾就早走,
諗住去練球會,
點知取消左,
就番左屋企!
最近行既所有路都變得漫長,
變得難行,
原來我以為只要自己忙就可以令自己忘記一D我再唔想你我腦裡面搵到既記憶,
原來係唔得架,
而家我差唔多日日都好忙,
好似冇時間比我休息咁,
但都忘記唔到,
一直都冇停低過,
一直係度諗,
我真的是累了,
精神上同身體上已經攰到唔想再走任何一步啦,
而家每一步已經傷害好大啦,
但真的停唔到呀?
可唔可以比一個休息既時間我呀??
究竟我係咪再冇能力去做任何野啦??
點解會咁架?? |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|