心裡面唔會再給任何人看見....
wingyin1995
暱稱: 穎妍
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近....
Happy New Year
Happy New Year
決擇....
生日的一天
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 593
今日人氣: 0
累積人氣: 3793
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


番學.... 不安 分類: 未分類

今日係正式上堂既第一日,

經過今日之後真係知道,

今年真係要好努力咁讀書啦,

因為而家有好多科,

有d係唔知佢係度講咩,

好似講外星文咁,

有d就好難,

根本唔明講緊咩?

今日都好多功課,

呢個中三真係會好辛苦......

一個唔會改變既決定....



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


番學既第一日 鬱悶 分類: 未分類

今日係正式番學既第一日,

番番學校感覺唔同左,

知道有咩老師教我地,

同埋簡左........

跟住落左去聽講座,

唔知搞咩個頭勁痛......

我而家好唔想呀,

因為我唔想去面對呀,

我唔想去面對學校既所有野呀,

我唔想好似而家咁呀,

因為太唔同啦.....

太大改變........

中三呢年真係所有野都唔同哂啦,

變得冇得去決定所有野咁,

但我可以點做呀??

我唔想咁呀??

我唔想去做一個........

經歷過既記得嗎??

 



2009 年 8 月 31 日  星期一   時晴時雨


唉..... 鬱悶 分類: 未分類

最近唔知搞咩差唔多訓個陣就係度肚痛,

搞到好耐先訓到,

跟住原本諗今朝陪爸爸去飲茶茶,

但琴晚又訓唔到,

所以冇去到,

跟住10點幾醒左,

跟住係度睇書同埋睇電影,

最近鐘意左睇書,

係呢個暑假裡面成日都睇書,

跟住係度傾msn傾到炆,

又整到,,,,,,

跟住3點出左去元朗,

跟住番番學校,

係度練田徑!

天日番學啦,

呢個暑假過得好快,,,,,,,

唉.....唔知點好既一日

經過今日真係令我唔想番學,

我相信冇人可以阻止到我,

因為我既野只有我可以決定到!