| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
失去.....  |
分類: 未分類 |
而家反而學識一樣野,
唔知係我諗法唔同左定我真係咁覺得,
我而家覺得要失去過先學識珍惜係岩架,
其實好多時候失去只係一個過渡期,
而失去既真正意思係要你學識去珍惜,
當你學識珍惜既時候就會失而復得,
可能仲比一開始好,
但係有時有d野你想再一次失而復得,
已經好似冇可能咁,
但係我相信條路點都係我地去決定,
可能之前係我將條路行錯左,
但我相信我一定會搵到一條係岩我地既路,
因為捉得太緊會令你失去更多,
反而放開會令你得到既更多更好!
我呢個機會還有嗎??
|
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
2009-09-06  |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身,
因為要去睇醫生,
琴晚3點幾先訓,
搞到我都好攰,
跟住去到都10點幾,
係個度好多人,
佢原本做到12點半就休息但係d人要去到點半先睇完哂,
跟住睇完之後有d感冒同埋拉傷左條頸,
跟住行左一陣同埋買左d野就番左屋企,
d藥好苦呀.....
好耐未試過咁乖食藥啦,
跟住恰左一陣!
我相信好快會好番哂.......
而家好似日日都係度挨咁,
唔同中一同中二,
今年會過得比之前辛苦,
亦都會比之前學識好多野,
但係真係會好攰.....
而家既選擇......??
|
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
病,,,,  |
分類: 未分類 |
上左兩日既堂,
而家分左十幾科,
真係好難可以完全應付到,
中文同英文我一向都最差,
簡直係完成冇興趣.....
上數學堂好攰,
搞到我好眼訓都冇心機上,
物理同化學就唔知佢講咩!
又悶...
地理又好難咁喎,
經濟同會計又唔明喎,
點解而家樣樣都好似咁難咁架........
好似樣樣都會學唔到咁!
好耐未試過咁晏先起身,
可能係因為病既關係啦....
今日起身個喉嚨唔舒服,
又唔想出街去睇醫生,
係屋企度做功課同埋休息.......
係而家呢刻感覺係咪岩架?? |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|