| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
選擇....  |
分類: 未分類 |
最近都總算係搞店左而家最大既問題,
但我都係有所放棄,
但又好似一波未平一波又起咁,
我而家又要再一次去簡,
最近係咁要我作出選擇,
但做既選擇都係我唔想簡既,
因為次次都係要我放棄,
但而家又有兩個問題又要我去簡,
但次次既希望好似次次都落空咁,
咁應該點?
呢次我又要放棄??
我唔想再係咁啦,
一次一次既選擇,
令我一次一次咁失去,
唔想作出任何選擇,
唔想再失去任何一樣野啦,
一次一次既難受......
一次一次既忍耐,
會更難受更痛...
|
2009 年 9 月 24 日 星期四  |
2009-09-24  |
分類: 未分類 |
琴日一早就長跑,
好辛苦,
仲要比之前慢左好多,
差唔多慢左成4分鐘,
之後就腳痛,
因為係最後個陣係度同尹b鬥爆,
點知岩岩好同一時間跑完,
之後上個d堂都勁攰同勁辛苦,
都冇咩點聽到書,
放左學就去左打波,
打到隻手勁痛!
最近都冇咩點練波,
可能係因為唔知點面對,
今日放左學之後去番球場度,
感覺係唔同左.....
係度踢足球...= =
今年新開既女足......
跟住係度練標槍....
呢兩日練左咁多,
隻腳同埋手都好痛,
但打波真係好開心,,,,,,,
特別係呢幾日
做自己想做既事係最開心既.....
訂左既目標一定要達到,
唔可以再跌一次... |
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
2009-09-21  |
分類: 未分類 |
一隻比人捉住雙翼的蝴蝶,飛得不遠,飛得不高 |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 37 | »
|