wingyiu1995
暱稱: +*.:;痕跡乂記憶>>
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-11-06
A Beautiful Mind
pink form
忍......得多唔好
好友名單
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


圓月....... 分類: 未分類

迎月果日

同JK 趙兄 坐車去樂富踢波 @.@

有成24個人踢 @@

第一場 2比1 第二場 5比1 = =

我做後衛真係岩曬 = = 大腳可以踢出場

可惜我踢爆左對鞋

番到屋企果時

原來2個丫哥都要番工番學 @.@

神咁早做曬功課真係冇咩用 = =

搞到我要溫書hea時間

今夜唔知點解冇咩人出街玩

樓下水靜鵝飛

搞到我仲以為唔係中秋 = =

8點半先出去

黑衫黑褲加黑鞋 orz 丫爸叫我咁著 = =

一次過見左好多人 @.@

首先係

出面果個、樹窿、丫心、Stebe同佢細佬、sandy、ginny、leo

去左樂仁果邊玩左陣

就分左幾隊

男ge去左買野飲

女ge去搵人

stebe佢地番屋企 因為佢話太少人 = =

alone 竟然買菊花茶 = =

我特登深係買兩罐冰極 xd

買左成袋野番去另一個公園

見左丫子同yuki @@

請左yuki飲雪梨茶

同丫子傾傾下

原來佢a grade架 @.@ 仲要跑400m

之後成班人一齊送丫心落去 = =

行到落鳳德果邊

我自己一個人送左丫心番屋企

仲見到佢丫媽同丫叔 = =

其他人就接shanda

第一次見shanda

幾好唔錯 同我預期中差唔多

講野起碼唔會dead air @.@

sandy同yuki咁早就走

搞到幾個有唔同表情 哈哈

同shanda ginny 兩個行黎行去

原來我識行鳳德架 = =

早知唔洗麻煩丫子喇 = =

--------------------------------------------

愈晚愈睇唔到野...

對眼真係有事.......

--------------------------------------------

賞月果日

又係冇野做 = =

朝早溫完書

睇左兩部戲 麻麻地喇

到晚上

兩個丫哥番黎喇

一家人食飯 @.@

but今餐飯 我覺得唔夠味 = =

去到19點我終於頂唔順

踢拖出街 = =

搵左成幾個字先落到去搵JK = =

路痴黎

D人 GE名我都唔係幾識打 = =

總之有6個人喇 @.@

玩到11點幾 散BAND

我就「跑」番上去 = =

點解條路可以咁斜......

同STEBE果班玩 好悶 = =

同埋好噪 ORZ

班友連動物都燒 T.T

-------------------------------------------------

段路雖然好短.......

但係有妳在旁

總覺得世界不一樣

-------------------------------------------------

追月果日

有人黎打牌

我又食糊 自摸5番定唔知6番

用左1個鐘神速已經做完左篇ESSAY = =

溫書溫書 = = 費事比人話

丫哥部IPHONE 真係好好用

第時又同佢換下機先

--------------------------------------------------

我要面對的事

隨住時間的過去

價值改變了.......

但是始終有一件事

我總放不低

究竟我有沒有長大過......