迎月果日
同JK 趙兄 坐車去樂富踢波 @.@
有成24個人踢 @@
第一場 2比1 第二場 5比1 = =
我做後衛真係岩曬 = = 大腳可以踢出場
可惜我踢爆左對鞋
番到屋企果時
原來2個丫哥都要番工番學 @.@
神咁早做曬功課真係冇咩用 = =
搞到我要溫書hea時間
今夜唔知點解冇咩人出街玩
樓下水靜鵝飛
搞到我仲以為唔係中秋 = =
8點半先出去
黑衫黑褲加黑鞋 orz 丫爸叫我咁著 = =
一次過見左好多人 @.@
首先係
出面果個、樹窿、丫心、Stebe同佢細佬、sandy、ginny、leo
去左樂仁果邊玩左陣
就分左幾隊
男ge去左買野飲
女ge去搵人
stebe佢地番屋企 因為佢話太少人 = =
alone 竟然買菊花茶 = =
我特登深係買兩罐冰極 xd
買左成袋野番去另一個公園
見左丫子同yuki @@
請左yuki飲雪梨茶
同丫子傾傾下
原來佢a grade架 @.@ 仲要跑400m
之後成班人一齊送丫心落去 = =
行到落鳳德果邊
我自己一個人送左丫心番屋企
仲見到佢丫媽同丫叔 = =
其他人就接shanda
第一次見shanda
幾好唔錯 同我預期中差唔多
講野起碼唔會dead air @.@
sandy同yuki咁早就走
搞到幾個有唔同表情 哈哈
同shanda ginny 兩個行黎行去
原來我識行鳳德架 = =
早知唔洗麻煩丫子喇 = =
--------------------------------------------
愈晚愈睇唔到野...
對眼真係有事.......
--------------------------------------------
賞月果日
又係冇野做 = =
朝早溫完書
睇左兩部戲 麻麻地喇
到晚上
兩個丫哥番黎喇
一家人食飯 @.@
but今餐飯 我覺得唔夠味 = =
去到19點我終於頂唔順
踢拖出街 = =
搵左成幾個字先落到去搵JK = =
路痴黎
D人 GE名我都唔係幾識打 = =
總之有6個人喇 @.@
玩到11點幾 散BAND
我就「跑」番上去 = =
點解條路可以咁斜......
同STEBE果班玩 好悶 = =
同埋好噪 ORZ
班友連動物都燒 T.T
-------------------------------------------------
段路雖然好短.......
但係有妳在旁
總覺得世界不一樣
-------------------------------------------------
追月果日
有人黎打牌
我又食糊 自摸5番定唔知6番
用左1個鐘神速已經做完左篇ESSAY = =
溫書溫書 = = 費事比人話
丫哥部IPHONE 真係好好用
第時又同佢換下機先
--------------------------------------------------
我要面對的事
隨住時間的過去
價值改變了.......
但是始終有一件事
我總放不低
究竟我有沒有長大過......
|