Day1
PH冇番 唔洗開assembly
第4同5 PHY堂都唔洗上 @.@
中文開單元二教LU
MATH堂做埋RE2
GEO QUIZ+教UNIT3
recess 開左成3張pink forms
因為本人心情唔多好 病病地
見人冇社章 冇情講 即寫 = =
第4同5堂自修 呢兩堂好靜
因為黃豆代 = =
自己係度做中文同英文書 @@
雖然冇叫做
LUNCH 病左都叫鐵板食 = =
10個人一齊食
PA堂 MS黃冇番
新黎MS代 成班人係度玩
TURE OR DARE = =
數學堂 坤叔病病地
叫我地自己做自己野
姐係繼續癲 = =
英文堂 我同sam哥兩位病患人
讀書讀到訓著 = =
勁悶勁無聊
放學
同水魚做學界証
之後番屋企
but 落大雨 落身濕曬 = =
今晚成晚係度查字典 @@
-------------------------------------------------
仲未好番 e+仲有幾聲咳
聽日繼續帶mask = =
|