今日係中秋a∼
今日早會向課室上課a嘛,之後有樣工課冇做a!!
咪搵我near借比我抄lo,次後比風紀布串lo∼
so我地記左一個缺點lo=.=!!最衰既係,連借比我果個都要記lo∼
不過唔只我lo,黃禮媛,馮道恩都要a!∼
之後到左生活堂,巧好笑lo∼有張相入面個人,勁似陳孔秋lo∼
笑到我全班肚痛,連歐陽老師都向到笑lo∼好好人a佢!!
等陣英文堂a,勁悶lo!!放學又要留低朗誦wo∼唉...
最後向到祝大家中秋快樂a!!!!∼
係a