唉....之前個日記冇左a"
今日同tracy同埋ida一齊出街a,呀懿唔去a”
今日買到本普通話書a,哈哈哈....好happy呀!!
係la”home部機死左a”灰!!
我向其中一個板到祈左願a”希望可以實現a”
留意:請大家明白我唔係鐘意果條友a,請大家留意a”
係la”都要講番:請大家多d黎我個板a”
下個禮拜馮道恩坐我後面lo!=.=∼好灰a”...
....係a!!永遠都係a”