WinkY =]
最愛你們喔!!
winky213
暱稱: Winky=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-03
2008-07-22
2008-07-18
2008-07-16
2008-07-12
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 1156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 25 日  星期三   颱風


八號颱風 > < 無奈 分類: 未分類

今朝無啦啦掛個八號風球加紅雨

搞到又要溫多一日書啦!!

個颱風聽日黎味好囉!!

今日仲要溫多日中史呀

真係..............激死我啦!!

不過今日終於可以訓耐D啦

唔駛再晨咁早起身

都唔錯ge!

 

發表時間:2008-06-25 07:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22 分類: 未分類

要俾心機溫中史呀!!

唔可以再咁成日係到hea!!(同緊自己講)

真係越黎越唔想溫書呀!!

討厭考試呀!!

 

 

 

發表時間:2008-06-22 05:34 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


又到星期五啦~ 分類: 未分類

真係好啦!!

又到我最愛既星期五啦!!

聽日終於可以遲D起身啦

實在太美好啦!!

仲淨番三日就考完試啦

Yo~

可以出去玩啦!!

暑假

你等我呀!!

發表時間:2008-06-20 06:25 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


2008-06-19 分類: 未分類

朋友們.

係唔係我唔適合係呢個圈子生存!?

我覺得你地都唔多想理我咁

係唔係我做錯左??

定係我根本就唔適合??

發表時間:2008-06-19 11:12 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 13 日  星期五   雨天


好唔捨得你地呀 鬱悶 分類: 未分類

琴日就係1D班一齊上堂既最後一日啦!!

唔知點解

我覺得F.1過得好快呀!!

話咁快就要升F.2啦

好唔捨得你地呀!

一年啦

講下我對你地既feel先

姿姿豬:肥肥地,好得意呀!!

WinkY:自己,唔講!!

賴賴B:好似舊朱古力呀!仲有成日俾QT佢地笑...

Chi:都幾fd,不過有時好情緒化

小餅:細細粒,好cute呀!!讀書好叻

女班長:讀書好叻叻叻!!仲有好.......淫

波頭妹:幾好人!!仲有 要加油同佢表白呀!!

Sisi:好朋友之一,好靚仔!!仲好中意kiss人

九姐:唔....唔...「馬姐」係一個最能夠形容你既詞語

Cutie:我最愛既,成日搞gag,仲幾好人

盧婉雯:唔係好fd喎  講唔出

Koann:成日好中2叫人靚女

蓮妹:細細聲 講野要大聲D呀

Stella:Jason既至愛

潘彤:唔....唔......唔係好fd  講唔出喎

貞貞妹:初初仲以為你好怕醜  點知估錯曬

淆貓:好好人  成日搞gag

紅妹:都貞貞妹一樣  初初以為係怕醜既 點知都估錯曬

怪獸:靚女一名  由小學開始就幾fd

舊女班長:人好好 要加油同佢表白呀!

Sharon:都係好好人

陳皓雲:成個哈利波特咁 

Handsome:好多gag 不過就唔多handsome

高佬90度:真係好「高」呀  成日講「呀嘛」

鄒詠霖:有少少扮野

蔡梓靖:肥仔一個   仲好中2成日玩人

何B son:唔好成日扯  得閒要食人參補下

曚曚:隻眼時大時細咁 

Terry:成日照鏡  仲好中2爆粗  不過已經係我地級最好樣既一個

豐哥:太「靚仔」啦!!尤其佢排牙

Kobe:「數神」呀!!

米奇老鼠:把聲仲高過我

小梅:細細粒  好得意

便便哥:QT既至愛

越南雞:仲記得呢個名嗎?? 好多女仔冧佢呀 都算係我地級好樣果個

施佩lun:好好人呀! 讀書好叻!

小明:Monkey呀! 頭髮仲好曲tim

高佬:真係好高呀  扮女仔 得呀!!迷到唔少男生呀

金魚佬:唔.....唔......金魚

葉伯伯:巴士既Fans

打左好耐呀!!!

好唔捨得你地呀!!!

希望仲有機會同班!!!

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-06-14 12:20 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]