| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
八號颱風 > <  |
分類: 未分類 |
今朝無啦啦掛個八號風球加紅雨
搞到又要溫多一日書啦!!
個颱風聽日黎味好囉!!
今日仲要溫多日中史呀
真係..............激死我啦!!
不過今日終於可以訓耐D啦
唔駛再晨咁早起身
都唔錯ge!
|
| 發表時間:2008-06-25 07:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 22 日 星期日  |
| 2008-06-22 |
分類: 未分類 |
要俾心機溫中史呀!!
唔可以再咁成日係到hea!!(同緊自己講)
真係越黎越唔想溫書呀!!
討厭考試呀!!
|
| 發表時間:2008-06-22 05:34 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 又到星期五啦~ |
分類: 未分類 |
真係好啦!!
又到我最愛既星期五啦!!
聽日終於可以遲D起身啦
實在太美好啦!!
仲淨番三日就考完試啦
Yo~
可以出去玩啦!!
暑假
你等我呀!! |
| 發表時間:2008-06-20 06:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 2008-06-19 |
分類: 未分類 |
朋友們.
係唔係我唔適合係呢個圈子生存!?
我覺得你地都唔多想理我咁
係唔係我做錯左??
定係我根本就唔適合?? |
| 發表時間:2008-06-19 11:12 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
好唔捨得你地呀  |
分類: 未分類 |
琴日就係1D班一齊上堂既最後一日啦!!
唔知點解
我覺得F.1過得好快呀!!
話咁快就要升F.2啦
好唔捨得你地呀!
一年啦
講下我對你地既feel先
姿姿豬:肥肥地,好得意呀!!
WinkY:自己,唔講!!
賴賴B:好似舊朱古力呀!仲有成日俾QT佢地笑...
Chi:都幾fd,不過有時好情緒化
小餅:細細粒,好cute呀!!讀書好叻
女班長:讀書好叻叻叻!!仲有好.......淫
波頭妹:幾好人!!仲有 要加油同佢表白呀!!
Sisi:好朋友之一,好靚仔!!仲好中意kiss人
九姐:唔....唔...「馬姐」係一個最能夠形容你既詞語
Cutie:我最愛既,成日搞gag,仲幾好人
盧婉雯:唔係好fd喎 講唔出
Koann:成日好中2叫人靚女
蓮妹:細細聲 講野要大聲D呀
Stella:Jason既至愛
潘彤:唔....唔......唔係好fd 講唔出喎
貞貞妹:初初仲以為你好怕醜 點知估錯曬
淆貓:好好人 成日搞gag
紅妹:都貞貞妹一樣 初初以為係怕醜既 點知都估錯曬
怪獸:靚女一名 由小學開始就幾fd
舊女班長:人好好 要加油同佢表白呀!
Sharon:都係好好人
陳皓雲:成個哈利波特咁
Handsome:好多gag 不過就唔多handsome
高佬90度:真係好「高」呀 成日講「呀嘛」
鄒詠霖:有少少扮野
蔡梓靖:肥仔一個 仲好中2成日玩人
何B son:唔好成日扯 得閒要食人參補下
曚曚:隻眼時大時細咁
Terry:成日照鏡 仲好中2爆粗 不過已經係我地級最好樣既一個
豐哥:太「靚仔」啦!!尤其佢排牙
Kobe:「數神」呀!!
米奇老鼠:把聲仲高過我
小梅:細細粒 好得意
便便哥:QT既至愛
越南雞:仲記得呢個名嗎?? 好多女仔冧佢呀 都算係我地級好樣果個
施佩lun:好好人呀! 讀書好叻!
小明:Monkey呀! 頭髮仲好曲tim
高佬:真係好高呀 扮女仔 得呀!!迷到唔少男生呀
金魚佬:唔.....唔......金魚
葉伯伯:巴士既Fans
打左好耐呀!!!
好唔捨得你地呀!!!
希望仲有機會同班!!!
|
| 發表時間:2008-06-14 12:20 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|