| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-05-30 |
分類: 未分類 |
呢排佢好似無咩點理我
今日,我終於知道點解啦!!
原來又係因為我把聲
佢覺得我把聲係扮出黎喎
同九姐一樣...........><
我真係好想同你地講
我真係唔知點解我講野會咁
你地知如果我講成句野係無問題嫁
但係講一、兩個字ge時候把聲就會高左
我真係唔知點解會咁嫁!!!
希望你地唔好再話我把聲係扮出黎嫁
唔該!!
|
| 發表時間:2008-05-30 05:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-28  |
分類: 未分類 |
仲有二個禮拜到就考試啦
而家都淨係溫左兩科炸
唉~
呢排又鬼咁多野做
又DE又中史又呢樣又個樣
想做死人咩!!
要努力溫書呀~
今次要考番去Top 20
加油!加油! |
| 發表時間:2008-05-28 06:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-05-21  |
分類: 未分類 |
呢排好似好多野做呀
中文同中史又要背詩
中史又要做project
又要準備DE D野
仲要開始溫書!!
就黎痴線啦!!
好想快D到暑假呀
可以日日12點幾先起身
太懷念呢D時間啦!! |
| 發表時間:2008-05-21 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
班際籃球  |
分類: 未分類 |
今日係班際籃球
我地班最後都係輸左
但係
我覺得班男仔好勁呀(支持你地)
尤其係高佬
真係差唔多球球入(誇張左D)
我只可以話
班From3太勁啦!!
呀爸又打黎同我講D成績
其實
你地煩唔煩呀
一個講左味得囉
駛唔駛個個都走黎同我講呀!
好煩架嘛
都同左你地講
話Miss Lam同我講左囉
你地又同我講番miss Lam同我講個D
咁我而家唔考都考左囉
你地仲想我點喎
都話下次考番好囉!
成日都講、講、講
你唔煩我都煩啦!
|
| 發表時間:2008-05-13 08:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
又到星期二啦  |
分類: 未分類 |
聽日又返學啦
仲要Music考試tim
今日去左徐穎琪屋企練
佢間房........唔.......幾特別!!
同左呀媽講D成績啦
好彩佢無心臟病姐
如果唔係.............
我而家就係醫院啦!!(講下笑姐)
聽日又返學啦
仲要Music考試tim
要加油呀!
聽日就係班際籃球啦
班男仔要加油呀!!
今日........
好累呀!
|
| 發表時間:2008-05-12 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|