講返9月先..9月25戈晚..同咗nidi出去..celebrate my lunar birthday..有angela, ar hei, ar lok, Emily, Virginia..我哋去咗南灣戈面睇煙花..玩紙燈籠..哈哈..年年生日都有煙花睇..hapi..今年係最特別的..因為..係第一次mother比我出夜街ar..17歲先比出lor..不過算啦..佢哋都係擔心我吧….睇完煙花..就行主教山..超有行夜山ge感覺..不過今次有螢光棒+燈籠..哈哈..11點幾就等巴士囉..12點幾先上到16號..12:30返到home..exhausted…
之後..9月28~10月1日又去咗台灣..兩個月內去台灣兩次..a record!!..戈日放學就出機場lu..在台灣..終於可以一家人團聚lu..今次去咗淡水, 坐貓空纜車, 行西門町, 誠品, 新光三越, 坐摩天輪etc…..今次..仲有個生日蛋糕添..最好笑就係影相..倒數到5秒戈陣,部相機跌咗落地…哈哈…這次台灣之旅..真係幾開心架…不過返到澳門就慘la..D 功課多到做都做唔完..而我生日的第一份禮物就係..功課..戈日做到5:30a.m.先訓啊!!搞到戈日生日..上堂係咁fishing..
10月3戈日..帶咗好多鳳梨酥返學..好快就冇曬囉..戈日有好多人同我講生日快樂..又有長途電話..不過我覺得最得意就係kristy打來同我講生日快樂..佢10:03p.m打比我…第一句就叫我睇下幾多點…haha..10:03 = 10月3日..哈哈..之後晚上又有第二個生日蛋糕啊..
時間過得很快啊..下個星期五..我的死期呀..考車!!!!我真係好驚到時傻咗或發白日夢啊..其實真係幾難ga..不過今日去學車..都算好啦..兩個星期冇學過..但都打到八字啊…仲見到蔣沛權+鄧芷盈,他們也是下星期考..哈哈!@
在台灣慶祝..with uncle's family

在家裡..10月3日 在行主教山的路上...9月25日~中秋節
|